רגע לפני שהמובילים פורקים – חשיבות זמן הזמנת המדביר

הזמן הנכון לתאם ביקור של מדביר בדירה שאליה עוברים היא כיומיים לפני תאריך ההובלה. במאמר הבא נסביר מה מיוחד במועד הזה, איך בוחרים חברה מקצועית ומדוע אין הבדל בין הדברה של דירות ישנות וחדשות

מעבר דירה הוא תהליך ארוך שגוזל משאבים ודורש לא מעט השקעה של זמן, כסף ואנרגיות. לאורך התהליך הזה, קל ללכת לאיבוד בתוך רשימת המשימות ולפספס את הדברים החשובים ביותר – כמו למשל שירותי הדברה.

 

קל להבין מדוע חשוב להזמין שירותי הדברה לדירה שאליה מתכננים לעבור. קודם כל, המשמעות של שירותי הדברה היא שמתחילים ברגל ימין ויודעים שאין עוד חרקים, מכרסמים או מזיקים אחרים מהבעלים הקודמים. שנית, הדברה שמבוצעת בדירה ריקה תהיה יעילה, מהירה וגם משתלמת יותר לעומת אותה הדברה שנזמין אחרי שההובלה תסתיים.

 

יש תאריך להובלה? כדאי שיהיה גם תאריך להדברה

קביעת תאריך ההובלה היא בדרך כלל העוגן שסביבו מבצעים את כל מעבר הדירה. אבל רגע אחרי שקובעים תאריך להובלה, כדאי גם ליצור קשר עם בעלי מקצוע ולתאם תאריך להדברה. באופן הזה, ניתן לנצל את כל היתרונות של הדברת דירה ריקה תחת קורת גג אחת – תרתי משמע.

התייעצות עם בעלי מקצוע כמו צוות ג'י למשל יכולה לעזור להתאים את שירותי ההדברה לצרכים של קהל היעד והלקוחות. כך יודעים לא רק מה ההבדל בין סוגים שונים של שירותי הדברה מבחינת סוג החרקים או המכרסמים שאיתם מנסים להתמודד, אלא גם מה המשמעות במהלך מעבר דירה. כמו כן, שירותי הייעוץ ניתנים ללא התחייבות והם כוללים הצעת מחיר מפורטת על הדברה של הדירה עם או בלי ריהוט ותכולה.

 

למה כדאי להדביר גם דירות חדשות?

שוכרי דירות ומשקיעים בנדל"ן מבינים היטב למה כדאי להם להזמין שירותי הדברה לדירה ישנה. המצב מעט מסתבך יותר כאשר בוחנים את הסיטואציה מול קבלן של דירה חדשה, כי כאן לכאורה אין צורך בשירותי הדברה. אבל בפועל, דווקא בדירות חדשות ניתן לראות את הערך המוסף של הדברה ואת יתרונות השירות בטווח הקצר והארוך.

כדאי להדביר גם דירות חדשות משום שהאחריות של הקבלן על ניקיון חלל הפנים והחוץ היא בדרך כלל מוגבלת. חוץ מזה, השימוש בשטח הדירה כשטח עבודה עלול להפוך מהר מאוד לכר פורה להתפתחות והתפשטות של חרקים שונים. אם לא רוצים לגלות את זה מאוחר מדי, צריך להזמין שירותי הדברה.

לסיכום, רגע לפני שהמובילים פורקים, מדביר מקצועי יכול להשתלט על חלל הפנים ולהפוך את הדירה למקום שנעים ובטוח יותר לשהות בו. אפשר להשאיר טווח של כיומיים בין ההדברה לבין ההובלה, כאשר לאחר מכן כבר אין שום מגבלה מבחינת ניקיון. בנוסף, קל יותר לנקות דירה ריקה שעדיין לא אוכלסה.