איך מובילים דלתות זכוכית ומה קורה אם הדלת נשברה?

הפופולריות של דלתות זכוכית עלתה בשנים האחרונות, ולאור זאת חשוב לדעת מהי הדרך הנכונה לבצע הובלה של דלתות זכוכית. דלתות זכוכית הן פרטי רגיש, והובלה לא נכונה שלו עלולה להסב נזק לדלת, לעיתים כזה שיוציא אותה מכלל שימוש. אם גם אתם הבנתם שהגיע הזמן לעבור לדלתות זכוכית, אנחנו כאן כדי לעזור לכם לבצע את ההובלה שלה בצורה נכונה. 

 

דלת זכוכית

דלתות זכוכית מתחלקות לשני סוגים. הסוג הראשון אלו דלתות פנים מזכוכית שאותן ניתן לראות בעיקר בבנייני משרדים. דלתות כאלו מאפשרות לנו לשהות בחדר סגור ובכל זמן נתון לראות בדיוק מה קורה מחוץ לדלת. הסוג השני אלו דלתות חוץ שאותן אנחנו רגילים לראות בעיקר בחנויות ועסקים.

דלתות זכוכית סובלות מתקלות בדיוק כמו דלתות אחרות. במקרה של תקלה הדבר הנכון הוא לפנות לאיש מקצוע מהתחום שיבצע כיוון דלת זכוכית, החלפה של חלק בדלת או תיקון של הצירים. אחד האתגרים הגדולים בדלתות זכוכית הוא ההובלה שלהן.

דלת זכוכית

הובלת פריטים רגישים

הובלה של דלת זכוכית כמו כל הובלה של פריט רגיש צריכה להיעשות בצורה שבה למרות הטלטלות של הדרך הדלת לא תינזק. ישנן דלתות זכוכית בעובי מינימלי וכל פגיעה בהן עלולה להסתיים במקרה הטוב בסדק, ובחלק מהמקרים גם בשבירה של הדלת. לפני ההובלה יש לעטוף את הדלת בצורה הדוקה, וכמובן לדאוג שאין לה יותר מידי מרחב תנועה במקום בו היא מונחת.

 

מה סוג הנזק

למרבה הצער, לא כל המובילים מקפידים על כללי ההובלה הללו, מה שעלול לגרום בסופו של דבר לנזק בדלת. אם זה המצב במקרה שלכם עליכם להבין מה בדיוק סוג הנזק. לא תמיד יהיה מדובר על שבירה מוחלטת של הדלת, ויש מקרים שבהם נוכל לתקן את הנזק בעלות לא מאוד גבוהה. נזק לצירים הוא הנזק הפשוט ביותר כיון שאפשר פשוט לבצע החלפה שלהם.

 

על מי מוטלת האחריות

במקרה של נזק לדלת האחריות עליו מוטלת על מי שביצע את ההובלה. כמובן, כל זה בתנאי אין מחלוקת על כך שהדלת עלתה להובלה כאשר היא שלמה מכל פגם. כדי למנוע מהמוביל שלכם לחמוק מאחריות במקרה של נזק מומלץ לתעד את מצב הדלת טרם העלייה שלה למשאית ההובלה. כך במקרה של נזק יהיה ברור שמי שאחראי עליו הוא המוביל, ובהתאם לכך הוא יצטרך לשלם עליו.

 

לסיכום

דלתות זכוכית עלולות להינזק במהלך ההובלה שלהן. מה שיכול למנוע את הנזק הוא הקפדה על כללי ההובלה, ובעיקר על אריזה נכונה של הדלת והנחה שלה בצורה שלא תאפשר לה לזוז בעת ההובלה. אם הדלת שלכם ניזוקה במהלך ההובלה, האחריות מוטלת על המוביל, אך כל זה בתנאי שהדלת עלתה שלמה למוביל. לאור זאת, כדאי לתעד את מצב הדלת כדי למנוע ספק בשאלה הזו.

דלתות זכוכית