טיפים לעיצוב הבית 

אם אתם חולמים על בית מעוצב לטעמכם ולפי צרכיכם, אבל לא בטוחים איפה כדאי להתחיל, הגעתם למקום הנכון – הנה לפניכם טיפים לתהליך מוצלח וקל של עיצוב הבית בנושאים שונים. כל מסע מתחיל בצעד הראשון, ואנחנו מציעים להתחיל את המסע דווקא אצל אנשי המקצוע בתחום עיצוב הבית.

 

אנשי מקצוע

עולם הבנייה, העיצוב והתכנון הוא עולם ידע שלם, ואם אתם מנסים לתכנן בלי סיוע מקצועי, אתם עלולים לגלות שיש די הרבה דברים שלא לקחתם בחשבון. אדריכל או מעצב פנים ידעו לסייע לכם בתכנון נכון של חלל הבית – החל מהבחירה להזיז קירות ועד בחירת הכריות לקישוט הספה. משום שמדובר בתהליך ארוך וגם מאוד אישי, חשוב לבחור היטב את השותף המקצועי שלכם ולבחון גם את מידת הכימיה ביניכם.

אנשי מקצוע

איכות זה יקר

בעיצוב הבית עוסקים בתחומים שדורשים לעתים הוצאות גדולות – החל מהחומר ממנו תהיה עשויה הרצפה ועד לרהיטים גדולים או רהיטים בעיצוב אישי וכמובן גם למכשירי החשמל הביתיים. מעצב פנים ימליץ לכם לבחור תמיד את האיכות הטובה ביותר לכל שלב בעיצוב, אבל זכרו לאזן בין התקציב שלכם לבין הבחירה בפריטים איכותיים שיחזיקו זמן רב יותר וייראו טוב יותר.

 

הפרטים הקטנים

חפצי נוי לבית הם הפרטים הקטנים שלפעמים שוכחים כאשר מדברים על עיצוב הבית. לרבים מאיתנו יש אוסף של פריטים שקנינו, קיבלנו או הכנו, ויש לנו קשר רגשי אליהם. חשוב למצוא לכל אחד מהם את המקום המתאים והמכובד. בנוסף, ישנם אזורים בבית שבהם נדרשים חפצים כמו פסלונים או קערות, וחשוב להעניק לבחירתם את הזמן והמאמץ הנדרשים. אחרי הכל הפרטים הקטנים הם שעושים את הבית.

 

חללים קטנים

עיצוב של חללים קטנים הוא אתגר מעניין לאנשי מקצוע, אבל תשמחו לגלות שגם אם השטח שלכם מצומצם, ישנם פתרונות עיצוב שונים להתמודדות עם המצב. במקרה של מקום קטן, אפשר לשקול שימוש ברהיטים רב תכליתיים ובתלייה על הקירות כדי להשאיר את הרצפה חשופה, במידת האפשר. גם צבעים בהירים ומראות יוכלו לסייע בעיצוב חלל קטן. הטיפ שלנו הוא שכדאי להשקיע בתחום האחסון, בעיקר כשמדובר בחלל קטן.

חללים קטנים

מרחבים גדולים

גם מרחבים גדולים במיוחד יכולים להוות אתגר עיצובי אבל לעתים כך בנוי הבית ולא ניתן לשנות את המבנה. במקרה כזה בהחלט ניתן להשתמש בעיצוב הבית ליצירת אווירה נעימה. בין השאר נוהגים להמליץ לבחור רהיטים כבדים ומסיביים, ולתכנן אלמנט עיצובי שישמש להפרדה, כמו ספריה למשל. אנחנו מציעים להשתמש בחלל היטב, ולחלק אותו לאזורים נפרדים בעזרת בחירה באלמנטים עיצוביים שונים עבור כל אחד מהחללים.

 

לסיכום

עיצוב הבית הוא פרויקט לא פשוט, אבל בעזרת ייעוץ מקצועי וסבלנות הוא יכול להפוך לתהליך אישי ומהנה. פנייה למעצב פנים וכמה פגישות ייעוץ מקצועיות יכולות לשנות לחלוטין את בית חלומותיכם.

טיפים לעיצוב הבית