טסים למילאנו? הנה 4 דברים שאסור לכם לפספס

איטליה מככבת מזה שנים רבות ברשימת יעדי התיירות האהובים ביותר בקרב תיירים מישראל ובצדק – זהו יעד מושלם לחופשה אורבנית קלילה ומגניבה. בין הערים התוססות של ארץ המגף, מילאנו נחשבת מבין הפופולריות ביותר – בירת האופנה העולמית שהיא הרבה יותר ממסע קניות סוחף. מה הכי כדאי לראות בה? התשובות ממש כאן.

 

אטרקציות במילאנו

למרות שמילאנו מזוהה בעיקר עם סצנת אופנה נוצצת, זו עיר שמציעה הרבה יותר מזה. למעשה, לא משנה איך אתם אוהבים את החופשה שלכם, תוכלו למצוא את זה במילאנו, כך שאם התלבטתם עד כה – אתם יכולים לשריין טיסה ומלון בראש שקט.

יש אטרקציות במילאנו למשפחה כולה – כך שהיא מתאימה גם לביקור עם ילדים קטנים, פארקים אורבניים לצד פעילויות מקורות – כך שהיא נהדרת בכל חודשי השנה ולא משנה אם אתם חובבי היסטוריה, תרבות או חיי לילה, תמצאו אותה מרתקת.

אטרקציות במילאנו

סיורים בעברית במילאנו

אחת הדרכים המוצלחות להכיר את מילאנו, היא באמצעות סיור ברחבי העיר. כך תוכלו להגיע למקומות המעניינים ביותר, לעורר את בלוטות הטעם עם מאכלים יוצאי דופן ולשמוע אנקדוטות פיקנטיות מפי מדריך מנוסה, דובר עברית. את הסיורים הטובים ביותר תמצאו במילאנזי – מסע בעקבות המטבח המקומי, סיורים במקומות המפורסמים של העיר ועוד הפתעות מגניבות.

 

מוזיאונים

אחרי שטעמתם ממה שיש למילאנו להציע באמצעות סיור בו סקרתם שלל פינות חמד יפהפיות, תוכלו להחליט היכן להעמיק. למשל, המוזיאונים של מילאנו. בין המפורסמים ביותר תמצאו את הארמון המלכותי (palazzo reale) בו יצירות מרשימות, ציורים ופסלים של אמנים בינלאומיים ואת מוזיאון המאה ועשרים (Museo del Novecento) המוקדש לאמנות איטלקית מתקופה זו.

טסים למילאנו

שופינג

אומנם אמרנו שמילאנו היא הרבה יותר ממסע קניות אבל זה לא אומר שצריך לוותר על החוויה. בכל זאת – חופשה במילאנו לא תהיה שלמה בלי שביקרתם ב"מרובע הזהב" – אזור השופינג היוקרתי של העיר אשר שמור למותגי עילית בינלאומיים. אם חשקה נפשכם במחירים נוחים יותר לכיס, הגיעו לרחוב טורינו המפורסם, בו תמצאו את כל הרשתות האהובות עליכם, כולל סניף של פריימארק.

 

חיי לילה

לקינוח, מן הראוי שנספר לכם על חיי הלילה של מילאנו שמהווים את הדרך המושלמת לסיים יום גדוש פעילויות וכמובן, מלאים בהמון סטייל ושיק. זוהי עיר עם חיי לילה תוססים המתרכזים בעיר באזורים בררה ונאבילי, שם תמצאו מסבאות מסורתיות, מועדוני ריקודים, ברי יין וקוקטיילים, מסעדות ובתי קפה – כולם מוקפדים, מגניבים ונמנים בין הטובים ביותר בארץ המגף.

לסיכומו של דבר, אם אתם מתכננים חופשה במילאנו וחוששים שמא יהיה לכם משעמם, הסירו דאגה מלבכם, אין סכנה כזו. בירת האופנה של איטליה מציעה שפע רב של פעילויות, אתרים ונקודות עניין, כך שתוכלו לבחור בהתאם להרכב הנופשים והתחביבים שלכם. חופשה מהנה!

טסים למילאנו