יפה מבפנים ומבחוץ: איך תהפכו את מטבח החוץ ליוקרתי במיוחד

מטבחי חוץ הפכו להיות חלק אינטגרלי מכל בית עם גינה. מטבח חוץ נותן לנו את האופציה לארח או להכין ארוחות בגינה בצורה נוחה, בלי לעשות שימוש במטבח הרגיל של הבית. בבנייה של מטבח חוץ יש לנו הרבה אפשרויות, כאשר הכל נקבע בהתאם לרצון שלנו. אנחנו כאן כדי לעזור לכם להבין איך להפוך את מטבח החוץ שלכם ליוקרתי יותר.

 

מטבחי חוץ

בבנייה של מטבחי חוץ, לא מעט אנשים מסתפקים בציוד בסיסי, כזה שיאפשר להם להכין ארוחה נחמדה בחוץ או לכל היותר להזמין כמה חברים לאירוח. עם זאת, בעולם מטבחי החוץ קיימת גם אפשרות לבנייה של מטבחי חוץ יוקרתיים. המטבחים הללו דומים הרבה יותר לאלו שיש לנו בתוך הבית, ועם בחירות נכונות גם אתם יכולים להנות ממטבח כזה.

 

  1. עיצוב יוקרה

הדבר הראשון שעליו צריך לחשוב הוא העיצוב של המטבח עצמו. עוד לפני שמדברים על הציוד, חשוב להבין שיש מספר נורמות בעולם עיצוב היוקרה, שחשוב מאוד לבצע אותן במטבח שלכם. ארונות ללא ידיות, עיצובים חלקים וקו אחיד לכל המטבח הן רק חלק מהנורמות שעליהן חשוב להקפיד אם רוצים להנות ממטבח יוקרתי.

 

  1. שיש יוקרתי

השיש הוא חלל העבודה המרכזי בכל מטבח, ובמטבח חוץ חשוב לבחור שיש עמיד כיון שהוא לא מוגן כמו השיש הביתי. עם זאת, אל תתפשרו גם על המראה של השיש כדי שהוא לא יפגע ביוקרה של המטבח.

 

  1. ברזים מפוארים

במטבח חוץ יש כמובן כיורים, וכדי להעניק למטבח שלכם מראה יוקרתי באמת חשוב שגם הברזים שלכם יהיו כאלה שמתאימים לו. הברזים הם פריט שמאוד בולט לעין, ולכן למרות שהמטבח שלכם נמצא מחוץ לבית הקפידו לבחור ברזים יפים.

 

  1. מה סוג הבישול במטבח

דבר נוסף הוא לבחור אלו אפשרויות הכנה אתם רוצים שיהיו לכם במטבח. כיום ניתן לקנות מעשנות, גרילים או טאבונים ולשלב אותם במטבחי חוץ, דבר שכמובן יוסיף למטבח שלכם הרבה מאוד יוקרה.

 

  1. מקרר

מקרר במטבחי חוץ הוא משהו שאפשר לראות בהרבה מאוד מטבחים, ואם אתם מעוניינים במטבח חוץ יוקרתי המקרר הוא חלק בלתי נפרד מהמטבח. בעיצוב יוקרה נהוג להסתיר את המקררים, כך שמבחוץ אף אחד לא יוכל לראות שמדובר במקרר. את גוף המקרר עצמו תוכלו לשים מתחת לשיש כאשר היא תראה בדיוק כמו אחד הארונות שנמצאים שם.

 

לסיכום

מטבחי חוץ יוקרתיים הם כאלו שאמנם נמצאים מחוץ לבית, אולם מספקים לנו את כל מה שיש במטבח יוקרה, לרבות העיצוב שלו. מלבד בחירת שיש איכותי, יחידת קירור וכמובן מקום שבו אפשר להכין את האוכל, חשוב להקפיד על גימור יוקרתי, כזה שיבוצע לפי האופנות העדכניות ביותר בעולם היוקרה. עם קצת מחשבה מטבח החוץ שלכם בהחלט יכול להיראות כמו מטבח החלומות.

מטבח מעוצב