5 יתרונות לפרגולות אלומיניום מודרניות

אם אתם מחפשים פתרון הצללה למרפסת או לחצר שלכם, מומלץ שתשקלו להתקין פרגולה מאלומיניום.

ישנם כמה יתרונות משמעותיים לפרגולות העשויות מאלומיניום שכדאי לקחת בחשבון.

תוכלו למצוא פרגולות מאלומיניום במגוון עיצובים ותפקודים.

בכתבה זו נביא בפניכם 5 יתרונות חשובים לפרגולות מאלומיניום.

 

  1. ניתן להתאים פרגולות מאלומיניום בקלות לאזור התקנתה

גם אם לחצר או למרפסת לשכם יש עיצוב ייחודי, יהיה ניתן ליצור בקלות פרגולות שתתאים במיוחד בשבילכם. זאת, בזכות שתי איכויות מיוחדות של האלומיניום:

  • אלומיניום הוא חומר שקל לעצב ולכופף, לכן פשוט וקל להקנות לפרגולה אפילו עיצובים לא שגרתיים
  • האלומיניום ניתן לעיצוב במגוון סגנונות וצבעים היכולים להוסיף אופי לאזור המוצל. למשל, אם תרצו לתת לפנטהאוז שלכם מראה יוקרתי, תוכלו לבחור בגוונים כגון כחול, שחור או אפור, שיקנו תחושה מעודנת. לעומת זאת, אם תרצו אופי טבעי יותר, תוכלו לבחור לעצב את הפרגולה שלכם בגווני עץ.

 

  1. פרגולות מאלומיניום הן עמידות במיוחד

פרגולות מאלומיניום הן פתרון הצללה יעיל במיוחד בראש ובראשונה כיוון שהן עמידות בפני שינויי מזג האוויר. שלא כמו חומרים אחרים, אלומיניום אינו מחליד ואינו צובר עובש. כמו כן, האלומיניום אינו נתון לפגיעת מזיקים שונים כגון טרמיטים או נמלים. לכן, פרגולות מאלומיניום יחסכו מכם בזבוז כספים מיותר על תחזוקה שוטפת.

 

  1. התקנת פרגולה מאלומיניום חוסכת בחפירה או בשינויים הנדסיים בנכס

החומר הקל מאפשר התקנה מהירה ופשוטה של הפרגולה. משקלו המועט של האלומיניום חוסך דאגות הנדסיות בדבר הוספת משקל לרצפה. כמו כן, ההתקנה לא דורשת חפירה או שינוי מיוחד במבנה הקיים.

 

  1. קל מאוד לנקות פרגולות מאלומיניום

האלומיניום יאפשר לכם לשמור על המראה האסתטי והנקי של הפרגולה בקלות וללא מאמץ מיותר. זאת, כיוון שהאלומיניום הוא קל ופשוט לניקיון. כל שנדרש הוא מים וסבון, ולמקרה שתרצו להשקיע במיוחד, ניתן להיעזר בחומץ או בלימון, אך אין זה חובה. כאמור, המתכת העמידה תחסוך לכם התמודדות עם חלודה וירוקת.

 

  1. קיימים בשוק מגוון סוגים של פרגולות מאלומיניום

יתרון גדול הוא שישנם מגוון סוגי פרגולות שיכולים להתאים באופן מיטבי לצרכים שלכם. להלן 3 מהסוגים העומדים לרשותכם:

 

  • פרגולות על עמודים

מדובר בקונספט הקלאסי של פרגולות. היתרון בפרגולה על עמודים הוא שהיא ניתנת לעיצוב במגוון צורות. למשל, יהיה קל להתאים פרגולה עגולה על עמודים למתחם עגול.

 

  • פרגולות תלויות

היתרון הגדול בסוג זה הוא שהפרגולה אינה תופסת מקום על הרצפה, כיוון שהיא תלויה ממעל לאזור המוצל. קונספט זה יאפשר לכם לנצל את החלל במלואו כרצונכם.

 

  • פרגולות חשמליות

פרגולות חשמליות הן פתרון הצללה קל ונוח במיוחד. זאת, כיוון שהן מאפשרות שליטה על מידת ההצללה באמצעות שלט רחוק. כך, תוכלו לשלוט על מידת ההצללה שמתאימה לכם באותו הרגע וללא פשרות.

 

לסיכום

לפרגולות מאלומיניום יש מגוון של יתרונות שיאפשרו לכם פתרון הצללה יעיל ביותר, עם מינימום פשרות ומקסימום של תוצאות בכל הנוגע להצללה, עיצוב, תחזוקה והתאמה אישית לכם.

מרפסת