5 יתרונות פרסום של חברת הובלות באינסטגרם

לא משנה איזה סוג עסק אתם מנהלים, היום לא ניתן להתעלם מהכוח שבאינטרנט ולכל עסק חייבת להיות נוכחות אינטרנטית חזקה, בין אם מדובר בחברת הובלות או במעצב שיער.

נוכחות כזו כוללת אתר אינטרנט של העסק וגם חשבונות ברשתות החברתיות השונות: פייסבוק, טוויטר ובראש אינסטגרם.

בשנים האחרונות הפכה אינטסגרם לרשת המתאימה ביותר לפרסום ולשיווק עסקי.

מדוע כדאי להשקיע בפרסום באינסטגרם, וכיצד תגדילו את כמות העוקבים?

 

אז למה כדאי לפרסם באינסטגרם?

 

לא בכדי הפכה אינסטגרם למעצמת פרסום. נעבור בקצרה על חלק מהגורמים שהופכים את אינסטגרם לרשת החברתית המתאימה ביותר לשיווק עסקי:

  1. רשת חברתית גדולה

עם מעל למיליארד עוקבים נכון ל-2021, אינסטגרם הפכה לרשת החברתית השנייה בגודלה כשלפניה עומדת רק פייסבוק. באופן ספציפי יותר בשוק בישראלי, בישראל ישנם מיליוני משתמשים באינסטגרם ולכן פוטנציאל כלכלי אדיר עבורכם כבעלי עסקים.

 

  1. קהל יעד מגוון

היתרון הגדול באינסטגרם זה לא רק הגודל שלה אלא הגיוון של קהל היעד בה. באינסטגרם תוכלו למצוא טינייג'רים לצד אנשים בגיל העמידה, כך שלא משנה איזה עסק אתם מנהלים תוכלו לכוון לקהל יעד ספציפי והוא כנראה יהיה שם.

 

  1. הצגת נתונים סטטיסטיים על הקמפיין שלכם

כדי להבין אם קמפיין שיווקי שהוצאנו מוצלח או לא יש לבחון נתונים סטטיסטיים כגון רמת חשיפה ולבדוק האם הקמפיין שלנו אפקטיבי. מערכת הפרסום של אינסטגרם מאפשרת לבעלי פרופיל עסקי לבדוק נתונים סטטיסטיים ולהישאר במעקב אחרי מצב הפרופיל.

 

  1. טרגוט קהל יעד ספציפי

נניח ואתם חברת הובלות ומעוניינים שהתוכן שלכם יוצג לאנשים שלא גרים עם ההורים שלהם – נניח גיל 21 ומעלה. אינסטגרם מאפשרת למקד את הפרסום רק לקהל היעד הרלוונטי במערכת ובכך להשקיע משאבים בצורה יעילה יותר.

 

  1. פרסום בפיד ופרסום בסטורי

באינסטגרם קיימות שתי פלטפורמות שונות זו מזו: הפיד והסטורי. העובדה שקיימות שתי פלטפורמות מאפשרת לנו לגוון את הקמפיין ולהתאים לפרטפורמה הרלוונטית. בנוסף, זה מאפשר לכם להיות מוצגים בכל מקום: המשתמש רואה אתכם גם כשהוא מדפדף בסטורי וגם כשהוא עובר על הפיד וכך אתם נמצאים בראש שלו.

 

כך קניית עוקבים באינסטגרם תגדיל את התפוצה שלכם

אחת הדרכים הזולות והפשוטות להגדיל את החשיפה והתפוצה של פרופיל האינסטגרם שלכם היא באמצעות קניית עוקבים באינסטגרם. כמובן, העוקבים הקנויים הם אינם המטרה אך עוקבים קנויים מביאים בסופו של דבר לעוקבים אותנטיים בהנחה והעמוד שלכם מעניין ואיכותי.

תארו לעצמכם שאתם נכנסים לחשבון אינסטגרם. הדבר הראשון שקופץ לעין הוא מספר העוקבים של העמוד, ובנינו אי אפשר להעלם מהאפקט שעושה מספר גדול על הגולש. בנוסף, אינסטגרם מקדמת ביתר שאת עמודים עם מספר עוקבים גבוה כך שהאלגוריתם עובד למענכם.

 

רכשו עוקבים באופן מאובטח ומשתלם

חברת PWR מוכרת עוקבים אמיתיים ואיכותיים באינסטגרם במחירים ללא תחרות. הרכישה מבוצעת באופן מאובטח לחלוטין, והאספקה מתבצעת תוך זמן קצר מהרכישה.

 

לוגו