כיסוי לספה – למה זה חשוב במהלך הובלה

כולנו אוהבים את התחושה של החזרה הביתה לאחר יום שגרתי ארוך, להוריד את הנעלים ולהיזרק על הספה. הספות הן מבין הרהיטים העיקריים שיש בדירות והן נותנות תחושה ביתית נעימה. במהלך היום אנחנו יכולים ממש לדמיין איך אנחנו שוכבים בספה בסוף היום, רואים טלוויזיה ונרגעים. כיום, יותר מאתגר להוביל ספות מכיוון שגם הספות מאד גדולות ורובן אף כוללות שזלונג מה שמצריך את פירוק הספה והרכבתה מחדש וגם יש שינוי לטובת ספות בד לעומת ספות עור שהיו נפוצות בעבר בעקבות מזג האוויר הישראלי וגם המודעות הסביבתית. ספה מבד אמנם לא נדבקת לגוף, אך עלולה להיקרע בזמן הובלה.

 

כיסוי בד לספה

אין זה משנה כיצד הספה נראית לכם עכשיו, על ידי שימוש בכיסויי בד תקבלו את הספה כחדשה. הכיסויים שומרים על הספה מפני חיות, אם יש לכם בבית וגם מפני ילדים קטנים. בנוסף, באמצעות הכיסויים הספה מוגנת מלכלוך בדמות כתמים ואבק, קרעים ובלאי והיא מקבלת מראה חדש ומשודרג. כיסויי הבד שנמכרים היום בשוק הינם אלסטיים עם עמידות למים, בעלי רכות, גמישות ונוחות ועם חיי מדף ארוכים מאד. ניתן להסירם בכל עת כדי לכבסם ואפשר גם להחליף דוגמה כל כמה זמן. עם הכיסויים הללו אפשר גם לשמור על הספה בזמן הובלה לבית חדש, כאשר הכיסוי נלבש בקלות ללא צורך ברצועות ועמידותו בפני תזוזות או קריעות הרבה יותר גדולה מאשר אם תכסו את הספה בניילון.

 

קצת על מאפייני כיסוי הספה

במרבית המקרים מדובר על כיסוי שמגיע כסט לכמה גדלים: סט של ספה דו ותלת מושבית או סט של ספה חד, דו ותלת מושבית (מיד נדבר על אורך). הבד עשוי מכותנה או פוליאסטר, עניין של העדפה אישית ותקציב וגמישות הבד מתקבלת מנוכחות לייקרה בתוך הרכבו. הלייקרה מקנה לבד את חוזקתו, הימתחותו ועמידותו. הכיסוי נמתח ומתלבש באמצעות גומי שנמצא בתחתית כאשר מומלץ לקנות כיסוי שבו הגומי תפור לכל אורכו. הגומי מאפשר ל"נעול" את הכיסוי מתחת לספה מבלי שהוא יצא. מבחינת הגודל, הכיסוי האלסטי נפוץ באורכים הבאים:

סוג הספה

אורך

חד מושבית (כורסה) מטר אחד
דו מושבית 2 מטר
תלת מושבית 2 מטר ושלושים ס"מ או ארבעים ס"מ.

 

לרוב הספות יש תוספת שזלונג, במצב כזה יש מקומות שעושים עיצוב אישי של הגודל מה שהופך את הכיסוי ליותר יקר או שניתן לרכוש כיסוי לספה דו מושבית בשביל השזלונג וכיסוי לספה תלת מושבית בשביל החלק הרגיל, רק שצריך להקפיד על התאמת הצבעים וגם לוודא שזה אכן מתאים במידות.

אז כפי שאתם רואים, כיסוי לספה, יכול להוות בשבילכם את הפתרון המושלם כדי לשדרג את הסלון שלכם במראה חדש או כדי להוביל את הספה האהובה שלכם לדירה חדשה מבלי להרוס אותה בדרך.

לפרטים נוספים כנסו: babishop.co.il.

כיסוי לספה