כיצד בוחרים נכס נדל"ן להשקעה? כל התשובות ממש כאן

גם אתם מעוניינים לרכב על הגל של עליית מחירי הדירות ולהרוויח ממנו בעזרת השקעה חכמה? צודקים! השקעת נדל"ן, היא אחת ההשקעות שהוכחו כמניבות ביותר עבור המשקיעים, דווקא בגלל מגמת עליית המחירים שנראה כי אין לה סוף. אז איך מבצעים את ההשקעה הכי מניבה ומשתלמת? ומה כולל התהליך? התשובות לכל השאלות במאמר שלפניכם.

 

למה להשקיע דווקא בנדל"ן

מתי בפעם האחרונה שמעתם שמחירי הנדל"ן ירדו? אמממ… כנראה שלא ביובל האחרון. מחירי הדירות בישראל ואפילו בעולם כולו, רק הולכים ועולים מתוך מגמה כלכלית של ביקוש והצע. אוכלוסיית העולם הולכת וגדלה באופן מהותי, אך היצע הדירות הרבה פחות גובר, מה שגורם לכך שהביקוש לדירות רק הולך וגובר, ומתוך כך מחירי הדירות רק הולכים ועולים.

נכס נדל"ן להשקעה

ככה מרוויחים מנכס נדל"ן להשקעה

באתר https://www.ladayar.co.il תוכלו להתרשם, כי ישנם כמה דרכים להרוויח מנכס נדל"ן להשקעה, כאשר הדרכים הנפוצות מתחלקות לשתיים:

  1. קניית דירה לצורך השכרתה עבור קהלי יעד שונים, כאשר סכום השכירות מכסה בחלקו או בכולו את סכום המשכנתא, מה שמותיר רווח נקי לאחר סיום תשלומי המשכנתא.
  2. קניית דירה והמתנה לעליית המחירים הבאה, על מנת למכור את הדירה ולהרוויח מן ההפרש שנוצר לטובת המוכר.

 

איך בוחרים את מיקום הנכס להשקעה?

כאשר אתם עומדים לפני קניית נכס להשקה, בוודאי אתם שואלים את עצמכם האם כדאי לכם לרכוש את הנכס להשקעה בארץ – או דווקא בחו"ל. האמת היא, שלכל מיקום יש את המעלות והחסרונות שלו, כאשר ישנם גם תקופות שיא לדירות להשקעה בארץ או לחילופין לדירות להשקעה בחו"ל. ההמלצה היא להסתייע במומחים אשר יש להם את הניסיון, הידע והוותק כדי לכוון אתכם לעבר ההשקעה הנכונה.

 

חישוב עתידי של תשואת הנכס

כדי לבחור את הנכס שלכם להשקעת הנדל"I המשתלמת, ההמלצה היא לבדוק כבר מראש מהי התשואה הצפויה אותה תוכלו להרוויח בעקבות ההשקעה בנכס. התשואה הסופית היא חישוב של כלל ההכנסות, פחות סך ההוצאות, כאשר בין ההוצאות יש לקחת בחשבון גם מיסים שונים, עלויות שיפוצים ועלויות השבחת הנכס לצרוך הגדלת התשואה.

נכס נדל"ן להשקעה

בחירת נכס להשקעה בעזרת מתווך

אם חשבתם שמתווך נועד רק עבור רכישת דירה למגורים, האמת היא שמתווך יוכל לסייע לכם באופן משמעותי ברכישת דירה להשקעה. למתווך יש את כלל הידע, הכלים והניסיון, כדי לאפשר לכם למצוא את הדירה להשקעה שמותאמת לכם באופן אישי, עונה על הצרכים הפיננסיים שלכם וזו אשר נמכרת ממוכר אמין שניתן לסמוך עליו.

 

לסיכום

כיצד בוחרים נכס נדל"ן להשקעה? בעזרת כלי בדיקה ייחודיים, כמו: בחירת המקום הנכון לביצוע רכישת הדירה, בחירה הדירה שתניב הכי הרב תשואות בעת מכירת הדירה, מטרת ההשקעה של הדירה ועוד. כאשר, בכל מקרה ניתן להיעזר באופן ישיר במתווך ובאנשי המקצוע השונים על מנת לבצע השקעה משתלמת.

נכס נדל"ן להשקעה