כיצד מובילים מתקני גירוד לחתולים?

הובלה של מתקן גירוד לחתולים צריכה להיעשות על הצד הטוב ביותר. שכן, אתם לא רוצים לגלות שההובלה של הדירה כולה תהיה מלאה בפרוות חתול (וזו הצרה הכי קלה שיכולה לצאת מהובלה שגויה וחשוב שתדעו זאת). כדי שתוכלו לבצע את ההובלה על הצד הטוב ביותר, יצאנו לבדוק מה צריך לדעת בנושא. הישארו אתנו ותגלו איך מובילים מתקני גירוד לחתולים.

 

הובלת מתקני גירוד לחתולים, השלב ה – 1: ניקיון המתקן עם שואב אבק

בשלב הראשון אתם צריכים לנקות את המתקן היטב באמצעות שואב אבק. שימו לב, אסור לוותר על השלב הזה. שכן, הוא הכרחי וצפוי לאפשר לכם לבצע את ההעברה על הצד הטוב ביותר, מבלי שתמצאו את עצמכם מלאים בפרוות חתולים בכל מקום. אם אין לכם שואב אבק בהישג יד, אפשר למצוא מכשירים אחרים שיכולים לבצע את העבודה, כמו מייבש שיער לדוגמא.

הובלת מתקני גירוד לחתולים, השלב ה – 1 ניקיון המתקן עם שואב אבק

הובלת מתקני גירוד לחתולים, השלב ה – 2: עיטוף המתקן עם ניילון

הדבר השני שאתם צריכים לעשות זה לעטוף את המתקן היטב עם ניילון נצמד שמיועד להובלה. אם אין ברשותכם ניילון שכזה, כדאי שתדעו שלחברות הובלה יש לא פעם גליל גדול שניתן להשתמש בו ביום ההובלה. ההמלצה שלנו היא למצוא מראש ניילון נצמד איכותי, שיאפשר לכם לעטוף את המתקן באופן מיטבי טרם ההובלה.

לאחר שתעטפו את המתקן היטב, תצטרכו לעשות חורים קטנים מאוד באמצעות חירור עם מזלג כדי לאפשר לאוויר להיכנס ולצאת. רוצים לדעת איך עושים זאת בדיוק? לחצו כאן ותגלו.

הובלת מתקני גירוד לחתולים, השלב ה – 2 עיטוף המתקן עם ניילון

הובלת מתקני גירוד לחתולים, השלב ה – 3: העברת המתקן אל תוך קופסא גדולה

חשוב מאוד להעביר את המתקן הנקי והעטוף אל תוך קופסא גדולה. שימו לב שאתם לא מניחים את המתקן בקופסא גדולה מידי, שכן, הדבר עשוי להוביל לשבר של המתקן. אם יש הפרש גדול בין המתקן לקופסא, תמיד אפשר להוסיף פנימה עיתונים מגולגלים, בדים ישנים או כל דבר אחר שישמור על מתקן הגירוד במקומו.

 

עניין שחשוב לדעת טרם ההובלה

אם אתם מבצעים הובלה של פריטים אחרים בנוסף למתקן, כדאי שתיידעו את חברת ההובלה כי יש לכם חתול בבית. שמענו לא פעם על מובילים שהיו רגישים לחתולים וביצעו הובלה מבלי שידעו על הימצאותו של חתול באזור. מספיק מגע עם שאריות פרווה של החתול כדי לגרום לתגובה אלרגית. זהו מצב שאתם רוצים להימנע ממנו. לכן, ההמלצה היא ליידע את המובילים מראש על הימצאותו של חתול בדירה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך מובילים מתקני גירוד לחתולים. כעת, יש בידיכם את כל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק לבצע את ההובלה ולהיות בטוחים שהמתקן שלכם והמובילים נמצאים בידיים טובות. נאחל לכם בהזדמנות זו שההובלה תתבצע על הצד הטוב ביותר ושיהיה בהצלחה!

כיצד מובילים מתקני גירוד לחתולים?