כיצד מתבצע מיגון קרינה?

בשנים האחרונות התפרסמו לא מעט מחקרים שמצביעים בצורה חד משמעית על הנזק הגדול שקרינה יכולה לגרום לבריאות שלנו. קרינה היא למעשה גלים שנפלטים מגופים מסוימים, ובמידה ואנחנו נמצאים בקרבת הגופים הללו, עלינו להגן על עצמנו מפני הקרינה. אנחנו כאן כדי לספר לכם כיצד מבצעים מיגון קרינה בצורה אפקטיבית, כזו שתשמור על הבריאות שלכם.

 

מיגון מפני קרינה

קרינה היא זרימה בלתי פוסקת של גלים, בצורה בלתי נראית כמובן, אולם כזו שעלולה לגרום לנו הרבה מאוד נזק. קרינה נפלטת ממכשירים סלולריים, אנטנות, כבלי חשמל בעלי מתח גבוה וכיו"ב. כדי לשמור על הבריאות שלכם, בכל מקום שבו יש סכנה לקרינה עליכם לבצע מיגון קרינה.

 

מיגון מפני קרינה

ההגנה מפני קרינה היא לא משהו שאפשר לוותר עליו, ולמעשה, ברגע שאתם יודעים על פליטת קרינה באזור שלכם כדאי מאוד שתעשו הכל על מנת להיות מוגנים מפניה. באופן כללי, ניתן להצביע על שתי דרכים מרכזיות שמאפשרות לנו להתמגן מפני קרינה.

 

הטמנת תשתיות

הדרך הראשונה היא פשוט לדאוג לכך שהקרינה לא תיפלט באזור שלנו, ואת זה אפשר לעשות על ידי הטמנה של תשתיות שונות מתחת לאדמה. אחד הגורמים המרכזיים לפליטה של קרינה, בעיקר באזורי מגורים הן תשתיות שנמצאות על גבי הקרקע. אם אפשר לבצע עבודות תשתית שבסופן התשתיות יהיו מתחת לאדמה, נוכל למנוע את המצב שבו הקרינה מגיע אלינו.

 

הגנה אקטיבית מפני קרינה

כאמור, הקרינה היא למעשה גלים, ובשנים האחרונות התגלתה דרך שבאמצעותה אפשר להילחם בגלים הללו על ידי שידור של גלים הפוכים. ההתנגשות בין שני סוגי הגלים מונעת מהם לעבור אחד את השני וכך אתם מקבלים מיגון מפני הקרינה ששוררת באזור שלכם. בצורה הזו גם במקרים שבהם לא ניתן להטמין תשתיות ניתן לקבל הגנה די טובה מפני הקרינה.

 

מהי הדרך הטובה יותר

כפי שהבנתם, שתי הדרכים הללו אמורות לספק לכם הגנה די טובה מפני הקרינה. עם זאת, הדרך הראשונה לא תמיד אפשרית, במיוחד במקרים שבהם מדובר על תשתיות ישנות או כאלו שהעברה שלהן מתחת לאדמה דורשת עבודות מורכבות מידי. היתרון בשיטה הראשונה הוא נעוץ בעובדה שאתם לא רואים שום דבר, וקווי המתאר של הנוף שומרים על צורתם המקורית.

הגנה אקטיבית מפני הקרינה דורשת הקמה של קווי מתח, דבר שכמובן פוגע בנוף. הדרך היחידה שבה תוכלו להכריע איזו אפשרות עדיפה במקרה שלכם היא פשוט להתייעץ עם איש מקצוע מהתחום שימליץ לכם על הדרך שבאמצעותה כדי לכם לבצע מיגון קרינה.

 

לסיכום

מיגון קרינה נועד לאפשר לנו לחיות בבטחה גם באזורים שבהם יש רמה גבוהה של קרינה. כאן קיבלם סקירה על שתי דרכים שונות שמאפשרות לכם להתמגן מפני קרינה. לכל אחת מהן יש כמובן יתרונות וחסרונות, וכדאי למצוא איש מקצוע שימליץ לכם על השיטה המתאימה.

מיגון קרינה