כך תעברו דירה בצורה חלקה

מעבר דירה עשוי להיות הליך מורכב, ארוך ומייגע. שכן, יש מובילים שמחליטים לבטל את הגעתם ברגע האחרון, קרטונים שמתפרקים ונופלים יחד עם זיכרונות שמתנפצים ומוצרי חשמל שהולכים לעולמם בעקבות העברה לקויה. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את הטיפים החיוניים שיעלו את הסיכויים שלכם לעבור דירה בצורה חלקה. הישארו כאן ותגלו מה עשיתם לא נכון עד היום.

 

תתאמו הובלה עם חברה מומלצת בלבד

חשוב מאוד שתבררו פרטים אודות חברת ההובלה שדרכה אתם מתכננים להעביר את כל הציוד שברשותכם. שימו לב – פנייה לחברה אקראית שאינה מוכרת לכם עלולה לגרום לכם לשלם ביוקר. הטיפ שלנו הוא להתייעץ עם חברים, קרובי משפחה או שכנים שעברו דירה לאחרונה. תשאלו אותם איזו חברה ביצעה עבורם את ההובלה ותוודאו האם היא נתפסה כמומלצת בעיניהם. במידה וכן, תפנו לנציג מטעמה ותתאמו עמו הגעה ליום ההובלה הרצוי.

חברת הובלה

תקנו ערכת קרטונים למעבר דירה

תעשו לעצמכם טובה ותקנו מראש קרטונים איכותיים שישמשו אתכם למעבר. שמענו לא פעם על מי שבחרו לקחת קרטונים משומשים שהיו במשרד או "שכבו" בעליית הגג. מדובר בסכנה של ממש. שכן, אלה עשויים להתפרק במהלך ההובלה ולגרום "במקרה הטוב" לשבר של הציוד החשוב שלכם ובמקרה הפחות טוב, לפגיעה פיזית של המובילים. כדי שזה לא יקרה, עליכם לקנות ערכה שכוללת את כל הציוד שנחוץ למעבר דירה, למשל:

  • קרטונים איכותיים ועמידים
  • דבק סלוטייפ
  • נייר ידני לליפוף מוצרי חשמל ורהיטים
  • סכין יפני ועוד

 

תנקו את הבית וחדר המדרגות טרם המעבר

לצערנו, מובילים מוצאים את עצמם לא פעם שוכבים על הרצפה לאחר שהם דרכו על משחקים של ילדים, לכלוכים ועוד. כדי להימנע ממצב שכזה, עליכם להניח בפינה של הבית כמה קרטונים למעבר דירה ואת כל הציוד שברשותכם. לאחר מכן, תבצעו ניקיון יסודי ותוודאו שהרצפה יבשה. כך תפחיתו את הסיכוי להתמודד עם נפילות מצערות של המובילים.

קרטונים למעבר דירה

תשאירו את הילדים אצל הסבא והסבתא

אם מישהו היה טורח לחוקק חוקים בנוגע למעבר דירה עם ילדים, כנראה שהחוק הראשון שהיה מופיע במגילה היה נוגע למעבר נטול ילדים. אל תבינו לא נכון, אנו אוהבים את הילדים שלנו מאוד. יחד עם זאת, אנו יודעים שהם לא צריכים להיות נוכחים ביום שבו מתבצע המעבר משום שהדבר עשוי להכניס אותם לחרדה. ההמלצה שלנו היא לשוחח עם הסבא והסבתא מראש. תתאמו עמם תאריך שבו הם יוכלו לשמור על הילדים, כדי שאתם תוכלו להתפנות למעבר הדירה.

 

השורה התחתונה – זה הזמן לארוז!

אפשר לעבור דירה בצורה חלקה, פשוט צריך להכיר את הטיפים שצוינו לעיל וליישם אותם אחד אחרי השני. נאחל לכם בהזדמנות זו שתמיד תחפשו אחר מידע רלוונטי באינטרנט שיאפשר לכם להתמודד עם סיטואציות מורכבות במינימום לחץ.

לנוע בצורה חלקה