כך תעברו משרד בקלות ובמהירות

מעבר משרד יכול להיתפס כמעבר המוביל לאיבוד לקוחות, שיבוש זמנים ונזקים לחפצים. חשוב לדעת כי מעבר דירה לא חייב להיות כל כך מורכב. כאן ריכזנו עבורכם מידע שיהפוך את מעבר המשרד שלכם לתהליך קל ומהיר יותר ממה שחשבתם עד כה. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

מחפשים משרד חדש

לפני הכל חשוב לחפש משרד חדש העונה לצרכי בית העסק שלכם. אם המשרד הקודם היה במיקום לא מספיק מרכזי עבור צרכי העסק, כעת יש לכם הזדמנות להוביל את העסק למקום מוצלח יותר. חז"ל כבר כתבו, משנה מקום משנה מזל, מאחלים לכם מזל טוב יותר במשרד החדש…

תצטרכו לחפש השכרת משרדים המתאימים לצרכים שלכם. בבחירת משרד חשוב להתייחס לנקודות החשובות לעסק שלכם ולכן תצטרכו לבדוק מה חשוב לכם בבחירת המשרד החדש: מיקום, מבנה, חלוקה פנימית, שיפוץ, בניין מטופח, שירותי ניקיון נלווים וכדומה. עם אתר https://www.zira1.com יהיה לכם קל יותר למצוא את המשרד שאתם מחפשים. האתר ניתן להפעלה באמצעות מנוע חיפוש פשוט להפעלה ומשתלם לנסות אותו.

 

יוצרים קשר עם חברת הובלות אמינה

לאחר שמצאתם משרד חדש העונה לצרכים האישיים של העסק שלכם, חתמתם חוזה ותאריך המעבר מתקרב, הגיע הזמן לדאוג לחברת הובלות אמינה. ההמלצה היא לפנות לחברת הובלות אמינה בעלת ניסיון בהעברת משרדים. הסבירו למובילים לפני תאריך המעבר את רגישות המעבר, את גודל וכמות הפריטים הרגישים והציעו לחברת ההובלות להגיע למשרדכם כדי לאמוד את צורת העבודה הנדרשת.

כדי להוזיל את מחיר ההובלה עליכם לדעת כי ככל שמזמינים את ההובלה לפני הזמן, המחיר שלה יהיה נמוך יותר. זו הסיבה בשלה כדאי לכם ליערך כבר מראש ולקבל הצעות מחיר שונות מחברות הובלה אמינות. מחיר ההובלה מושפע ממרחק ההובלה, מעבר לבניין משרדים ללא מעלית, היקף תכולת המשרד ועוד.

 

בודקים כדאיות שירותים נוספים

חברות הובלה רבות מציעות שירותי אריזה, הרכבה ופירוק בתוספת מחיר. אם אתם יודעים שיש לכם הרבה עבודה באריזה, פירוק והרכבה, העלולים לגבות ממכם מחיר יום עבודה, כללו גם שירות זה להקלת העומס מעליכם. שימו לב, את עיקר ההתקשרות מול חברת ההובלה מומלץ לנהל בכתב.

בקשו חוזה עבודה מסודר בו חברת ההובלה מתחייבת לתת את שירותיה במחיר עליו סיכמתם ואתם מתחייבים על צורת התשלום המקובלת עליה. חברות מנופים והובלות רבות גובות מחיר על פי שעה ולכן הן גם לא עומדות בזמנים. כדי למנוע זאת אתם יכולים להגביל את זמן העבודה כבר בחוזה. אתם יכולים לבקש מהחברה להתחייב בחוזה על מועד סיום העבודה.

 

מה חשוב לזכור לבצע לפני המעבר?

לפני שאתם עוברים למשרד, קראו את מוני החשמל והמים המותקנים במשרד. קריאה מוקדמת תמנע מאיתכם תשלום על צריכה לא שלכם. פעלו לסגור את החשבונות מול החברות השונות ואל תחכו למכתבים בנושא. אם יש לכם קלסרים רגישים המכילים מידע חסוי, עדיף שתעבירו אותם אתם בעצמכם.

להעביר משרד בקלות ובמהירות