אימוץ או קנייה? כך תצרפו כלב למשפחה

רוצים לצרף כלב למשפחה? הילדים משגעים אתכם שהם מתים שתביאו כלב הביתה? תמיד אהבתם בעלי חיים ורציתם לגדל חיית מחמד משלכם? אם התשובה שלכם לאחת מן השאלות האלו היתה כן, הגעתם בדיוק למקום הנכון. הרבה מאוד אנשים רוצים להביא כלב הביתה, אך לא בדיוק ברור להם איך עושים את זה. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שבו תלמדו מהן האפשרויות לצירוף כלב למשפחה. מוכנים? בואו נצא לדרך!

 

אימוץ כלבים

האפשרות הראשונה לצרף כלב למשפחה היא לאמץ כלב ממקלט או מעמותה מסוימת. לצערנו יש הרבה מאוד אנשים שמפקירים כלבים, אנשים שמגדלים כלבים זמן קצר ונוטשים אותם, או כלבים שנולדים ברחוב. הם נאספים לאותם מקלטים, ושם אפשר לבוא ולבחור את הכלב שמוצא חן בעיניכם.

מדובר על מעשה אצילי ללא ספק, כאשר היתרון הגדול הוא שהכלב לא יעלה לכם כסף. מצד שני, לא תמיד ברור מה הגזע של הכלב, מה האופי שלו, ומה הוא עבר עד כה. אל העמותות והמקלטים הללו ניתן להגיע דרך רשת האינטרנט או באמצעות הרשתות החברתיות. כל מה שצריך לעשות זה פשוט לתאם איתם מראש ולהגיע.

כלב למכירה

רכישת כלבים

אופציה נוספת לצירוף כלב למשפחה היא רכישה כלבים. כאן החיסרון העיקרי הוא העלות, אך ישנם כמה יתרונות משמעותיים מאוד לעומת האפשרות של אימוץ כלב. קודם כל, כאשר קונים כלב יודעים בדיוק מאיזה גזע הוא ומה ההיסטוריה שלו, כך שאפשר להיות די שקטים מהבחינה הזו.

אם אתם מחפשים כלב מגזע ספציפי, אז כנראה שזו האופציה העדיפה מבחינתכם. בקישור הזה כלב למכירה תוכלו למצוא מגוון ענק של כלבים למכירה, כאשר רוב המוכרים הם אנשים פרטיים שיוכלו גם לתת לכם טיפים לגידול הכלב ולספר לכם בדיוק מה הוא אוהב.

 

איזה כלב מתאים לנו?

כדי שהתהליך יהיה נעים גם לכם וגם לכלב, וכדי לא לפגוע בכלב, חשוב מאוד להבין מהו הכלב שהכי מתאים לאורח החיים שלכם. אם אתם גרים בקומה גבוהה בבית דירות באמצע העיר, אתם לא יכולים לגדל כלבים מסוימים שחייבים את החופש והמרחב. לעומת זאת, יש כלבים שמותאמים לחיים עירוניים ולא צריך בית גדול עם חצר ושטח פתוח כדי לגדל אותם. חשוב להבין ולזכור שגם לכלבים שלנו יש צרכים ורצונות, ואנו חייבים להתחשב בהם.

כלב למכירה

במה עוד צריכים להצטייד?

לפני שמצרפים כלב למשפחה חשוב להצטייד בכמה פריטים בסיסיים. הדבר הבסיסי ביותר הוא כמובן אוכל – בדקו איזה סוג אוכל מתאים לכלב שלכם. אוכל לכלבים נמכר על פי גזע, גיל, וגודל. חשוב גם לקנות קולר, צעצועים, וציוד נוסף על פי ההנחיות.

 

סיכום

אין ספק שלהכניס כלב הביתה זו חוויה עצומה שתתרום לכל המשפחה. האופציות העיקריות הן אימוץ או רכישה. והכי חשוב – שיהיה בהצלחה!

כלב למכירה