מתחתנים ומתקרחנים – כך תתכננו חתונה בטבע

תכנון של חתונה בטבע מצריך היכרות עם שלבים חיוניים שיש ליישם לפי הסדר. הדבר התגלה לנו לאחר שהחלטנו לקיים חתונה מצומצמת בלוקיישן מרהיב בדרום הארץ. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות איך תכננו את החתונה שלנו בטבע על הצד הטוב ביותר, כדי שתוכלו ליישם את ההנחיות ולהרים את החתונה שתמיד חלמתם עליה.

 

רוצים להתחתן בטבע? תיישמו את השלב ה – 1: תבדקו את מזג האוויר בלוקיישן הנבחר

הדבר הראשון שאתם צריכים ליישם רגע לפני שאתם יוצאים לצילומי "סייב דה דייט" ושולחים הזמנות לכולם נוגע למזג האוויר. זה לא משנה באיזו עונה אתם מתכננים להתחתן, עליכם לבדוק מה מזג האוויר הצפוי ביום החתונה שלכם. אנחנו יודעים שיש זוגות שקובעים לעיתים תאריך לחתונה שנה מראש. אם זה המצב אצלכם, כדאי שתדעו שניתן לבדוק מה מזג האוויר הצפוי שנקבע לפי ממוצע הטמפרטורות שהיו בשנים האחרונות באותה תקופה.

לתכנן חתונה בטבע

רוצים להתחתן בטבע? תיישמו את השלב ה – 2: תשכירו ציוד מחברה מוכרת ומומלצת

עכשיו, אחרי שסגרתם תאריך ולוקיישן שמתאימים לכם מבחינת מזג האוויר והמיקום, עליכם לברר פרטים אודות חברות השכרת ציוד לחתונה בטבע. חשוב מאוד לבדוק שאתם פונים אל חברה מוכרת ומומלצת שיש לה ניסיון עם השכרה של ציוד לאירועים בטבע. אם אינכם יודעים איך לעשות זאת, נציין כי ניתן לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת ולקרוא חוות דעת שנכתבו אודות החברה בהקשר זה. את חוות הדעת האמינות תוכלו למצוא בין היתר בפלטפורמות הבאות:

  • פייסבוק
  • גוגל
  • אינסטגרם

 

רוצים להתחתן בטבע? תיישמו את השלב ה – 3: תבחרו קייטרינג שיש לו ניסיון באירועים בטבע

בשלב זה אתם צריכים לערוך בירור אודות חברת קייטרינג שיש לה ניסיון באירועים בטבע. שכן, גם פה עליכם להיות בטוחים שמדובר באנשי מקצוע שיבצעו את ההגשה של האוכל על הצד הטוב ביותר, תוך היכרות עם כל מיני הגבלות שהטבע מביא עמו.

רוצים להתחתן בטבע? תיישמו את השלב ה – 4: תפנו לחברה שתספק לכם חשמל ותאורה

בשלב הרביעי והאחרון עליכם לפנות אל חברה שתספק לכם חשמל ותאורה. מדובר בעצם בחברות שיש ברשותן סוגים שונים של גנרטורים. הפנייה אל החברה צריכה להתבצע תוך מתן אינפורמציה חיונית, למשל:

  • מספר המוזמנים לאירוע
  • מיקום האירוע
  • האם יש חיבור קרוב לחשמל ועוד

 

זה הכול – שיהיה במזל טוב!

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את השלבים המלאים שיאפשרו לכם לקיים אירוע חתונה בטבע על הצד הטוב ביותר. כעת, יש בידיכם את כל הפרטים, כך שנשאר לכם רק ליישם אותם לפי הסדר ולהגיע אל האירוע המיוחד שלכם בידיעה כי הוא תוכנן בקפידה. נאחל לכם בהזדמנות זו שיהיה במזל טוב ושתיהנו מהחתונה המיוחדת שלכם.

לתכנן חתונה בטבע