כל הריהוט המרוקאי הכי אותנטי באתר דאר מרקש!

יגידו מה שיגידו על ישראל, זוהי מדינה SUPER מעניינת וכוללת בתוכה המון תרבויות שונות, מה שמתבטא בין היתר גם בריהוט, בדקורציה, בפריטי אומנות ועוד. רגע לפני גיהוץ האשראי על פריטי ריהוט מרוקאי אותנטי, הנה כמה טיפים לקחת אתכם לחנות הרהיטים. 

מה יותר יפה, מעוצב ומסוגנן מאשר ריהוט אותנטי? מדינת ישראל היא קיבוץ גלויות אחד שלם, ולפעמים אנחנו שוכחים עד כמה המדינה שלנו מגוונת ומרתקת. מזל שיש ריהוט אשר תפקידו להחזיר אותנו לשורשים שלנו, ובנימה זו, הנה כמה דגשים לגבי רכישת ריהוט מרוקאי:

  1. איכות: הקפידו לרכוש את הריהוט ממשווק מהימן ואיכותי.
  2. פונקציונאליות: כדאי לוודא שהריהוט לא רק מעוצב, אלא גם שימושי.
  3. סוג העבודה: יש להבדיל בין עבודת מפעל לבין עבודת יד, כאשר ריהוט בעבודת יד תמיד יהיה יקר יותר.
  4. סגנון: ישנם רהיטים מרוקאים בעיצובים מגוונים מאוד, בצבעים עשירים וכולי, בחרו את הריהוט בהתאם לעיצוב הבית.

לפני שנמשיך, נזכיר כי באתר https://darmarrakech.co.il תוכלו לקבל מידע נוסף על פריטי הריהוט המרוקאי המעניינים אתכם.

 

מה זה ריהוט מרוקאי?

משולחנות וכיסאות מגולפים בעבודת יד, דרך סולמות מעוצבים, פמוטים ועד שידות מעוצבות בצורות שונות, יש הרבה רהיטים מרוקאים שיכולים להכניס STYLE עיצבי לביתכם. כמו כן, כאשר מדובר על ריהוט מרוקאי, נהוג לציין את השטיחים היפהפיים המגיעים ממרוקו, כולל שטיחים מקיר לקיר.

נוסף על כך, ישנם לא מעט סוגי פריטי ריהוט ואף יצירות-נגרות הכוללות בנייה מעץ מלא, עם פרטים מורכבים כמו גילופים או טקסטורה משובצת על גבי הריהוט. דבר נוסף שכדאי לדעת, רהיטים מרוקאים במקרים רבים מעוצבים בכל מיני צורות גאומטריות ובצעים מאוד חיים ועשירים.

ריהוט מרוקאי

כיצד להתאים ריהוט מרוקאי לעיצוב הבית?

אם אתם מבולבלים מההיצע באתר דאר מרקש ובכלל בחנויות הרהיטים, כדאי להתחיל בקטן על ידי הוספת כמה פריטי ריהוט בודדים בכל פעם. כדאי לבחור פריטים המתאימים לסגנון הקיים של ביתכם, למשל שטיח מרוקאי צבעוני, מה שיעזור להוסיף טקסטורה נוספת לחלל.

כמו כן, כדאי לשלב אלמנטים טבעיים כמו צמחים ופריטים עשויים עץ כדי לייצר תחושה טבעית, זורמת ואורגנית. עוד בקטגוריה של דקורציה ופריטים משלימים, כדאי לשקול להוסיף גם סלסלות קש ועץ, אגרטלים ושלל פריטים קטנים אחרים שיוצרים שינוי גדול.

 

לבסוף, כמה להשקיע בריהוט מרוקאי?

בסופו של דבר, חיפוש ריהוט מתאים לחללי הבית עולה ב-2 דברים עיקריים: 1) כסף כמובן. 2) אנרגיה בחיפוש הריהוט הנכון. בשקלים, ריהוט יכול לנוע בין מאות שקלים לאלפים של שקלים, תלוי מה אתם רוכשים ועד כמה הריהוט באמת אותנטי.

בנוסף, לא פעם, הריהוט מגיע עם חיתום רשמי של אמן מרוקאי, מה שמעלה את הערך של הרהיט. לסיכומו של עניין, ההמלצה הכי טובה היא להשוות מחירים בין כמה חנויות, כך ניתן לקבל תמונה ברורה יותר של השוק.

ריהוט מרוקאי