כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים קלנועית!

כל אחד יכול לבצע רכישה של קלנועית. שכן, מדובר בתהליך פשוט שאינו מצריך הצגת רישיון נהיגה, ובכל זאת, יש כמה דברים שצריך לדעת רגע לפני שמניחים את הכסף על השולחן. מדריך זה עולה לאתר, כדי לרכז את 4 הדברים שחשוב להכיר וליישם רגע לפני שמבצעים את הרכישה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתבחרו נכון.

 

יש כמה סוגים של קלנועיות

בחרנו לפתוח את המדריך בהצגת 3 סוגי הקלנועיות הנפוצות ביותר:

  1. קלנועית קטנה: מדובר בקלנועית שמתאימה לנסיעות בטווח קצר במיוחד שאינו עולה על 10 ק"מ. היתרון המשמעותי של קלנועית זו הינה העובדה שניתן לקפל אותה ולהכניסה לתוך רכב. שימו לב, סביר להניח שתקבלו אישור להעלות אותה על המטוס אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל בקרוב
  2. קלנועית בינונית: מתאימה לנסיעות בטווח בינוני שלא עולה על 15 ק"מ לטעינה. חשוב לציין שיש דגמים מסומים שניתנים לפירוק, כך שניתן להכניס אותם לתוך הרכב. היא נחשבת לנוחה יחסית לנסיעה ומתאימה לנוסע אחד בלבד
  3. קלנועית גדולה: ניתן לנסוע בקלנועית זו לטווח רחוק (עד 30 ק"מ לטעינה). יכולים לשבת בה 2 נוסעים והיא נחשבת לנוחה מאוד לנסיעה

כל מה שצריך לדעת לפני שרוכשים קלנועית!

לא צריך לנסוע רחוק – אפשר לבצע רכישה מקוונת

אנחנו כאן כדי להקל עליכם בכל הנוגע לרכישה של הקלנועית שתשמש אתכם מעתה ואילך. לכן נציין שיש חברות שמאפשרות לרכוש קלנועית בקלות באופן מקוון, לדוגמא, חברת קלאב קאר תמיר שלמור שמציעה מגוון רחב של קלנועיות, כך שכל אחד יכול למצוא את הדגם המתאים ביותר לצרכים שלו.

 

חשוב לקרוא חוות דעת אודות המותג הנבחר

סביר להניח שאתם יודעים שיש כל מיני דגמים של קלנועיות. השאלה היא האם אתם מכירים במאפיינים של כל דגם. שכן, האחריות בבחירת קלנועית איכותית שתתאים ב – 100% מוטלת עליכם, הצרכנים. אם אתם רוצים לבצע בחירה מדויקת, תצטרכו לקרוא חוות דעת מהימנות שמופיעות ברחבי הרשת. אלה יאפשרו לכם להכיר מקרוב במותג הנבחר, למשל: טמפו, פרזידנט, אונוורד וכו'.

 

כדאי לערוך נסיעת מבחן טרם הרכישה

אי אפשר לכתוב מדריך שעוסק ברכישת קלנועית, מבלי להציע לכם לערוך נסיעת מבחן טרם הרכישה. חשוב לציין שתוכלו לבצע את נסיעת המבחן בעת ההגעה לחנות הפיזית של הספק. אם תרצו לרכוש קלנועית באופן מקוון כפי שצוין לעיל, תוכלו לפנות לקרוב משפחה, חבר או שכן שיש לו דגם זהה לזה שתכננתם לרכוש, כדי לבדוק מראש את נוחות הנסיעה ולבדוק אם הקלנועית מתאימה לצרכים שלכם.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שריכז את כל הפרטים שחשוב לדעת על קלנועית. כעת אתם יודעים מהם הדברים שעליכם לשים עליהם דגש טרם הרכישה. בשלב זה נותר לנו לאחל לכם בהצלחה ושתבצעו קנייה נכונה שתשמש אתכם לאורך שנים רבות.

קַטנוֹעַ