כמה אמורה לעלות כתיבת עבודה אקדמית?

כתיבת עבודה אקדמית נמנית בין המטלות המורכבות ביותר במהלך השלמת לימודי התואר. ככזו, יש סטודנטים רבים אשר מתקשים לעמוד בה, בין אם מדובר בהעדר זמן או קושי בהבנת החומר, מה שעשוי לפגוע בציון הסופי. תשמחו לשמוע שזה לא חייב להיות כל-כך קשה ויש פתרונות שיכולים להקל עליכם, כמו למשל כתיבת עבודה אקדמית בתשלום. 

 

עבודות אקדמיות בתשלום – מה זה אומר?

שירות בו תקבלו סיוע בכתיבת מטלות שונות בצורה חלקית או מלאה, בשיתוף פעולה ושקיפות, על-ידי צוות מנוסה של בעלי תארים מתקדמים במגוון מקצועות, כך שמאחורי ההתאמה ישנה מלאכת מחשבת עמוקה ומדויקת. התוצר – עבודה מקורית שתזכה אתכם בציון גבוה ותאפשר לכם ללמוד ולשפר את יכולותיכם האישיות. לפרטים נוספים https://irescue-new.co.il.

כתיבת עבודה אקדמית

סוגי עבודות אקדמיות

הסיוע יכול להיות בכל סוג של מטלה, לאורך כל אחד משלבי הדרך – הצעת מקר, כתיבת פרקי העבודה השונים, ניתוח הנתונים והבעתם בכתב וכיו"ב, תוך שימוש במאגרים בינלאומיים והקפדה על לוח זמנים מדוקדק. בין המטלות השונות שתוכלו לקבל בהן סיוע:

  • עבודת סיום קורס
  • עבודת פרו-סמינריון
  • עבודת סמינריון
  • עבודת גמר

כתיבת עבודה אקדמית

כמה זה עולה?

בהתאם לסוג המטלה, יש הבדל גדול בהיקף הסיוע, מה שבא לידי ביטוי בטווח מחירים רחב.

מבין המטלות, עבודת סיום קורס הינה בעלת הנפח המצומצם ביותר, 10-15 עמודי תוכן, על פי רוב ללא ניתוח מעמיק אלא סקירה, סיכום ומענה על שאלות. העלות: 500-1000 ₪.

סיוע כתיבת עבודת פרו-סמינריון לעומת זאת, יעלה בממוצע 1200-1700 ₪ עבור 12-15 עמודי תוכן הכוללים סקירה ספרותית ומחקר תמציתי.

עבודת סמינריון היא המורכבת ביותר והיקפה בהתאם – 25-30 עמודים במבנה קבוע בהתאם לכללי הכתיבה האקדמית, לרבות איתור ואיסוף מקורות, ניתוח נתונים, דיון ומסקנות ועוד. העלות: 2500-2900 ₪.

חשוב לציין כי הסכומים עשוייים להשתנות בהתאם להיקף העבודה, דרישות מיוחדות ולוח הזמנים שיש לעמוד בו.

 

כיצד ניתן להוזיל את העלויות?

העלויות שציינו הינן עלויות ממוצעות ריאליות לכל אחד מסוגי העבודות וניתן להוזיל את העלויות בלי לפגוע באיכות העבודה על ידי שריון העזרה מראש, כדי לא להיקלע ללוח זמנים צפוף שיאלץ את הכותבים לעבוד בלחץ וכמובן שניתן (ומומלץ) לעשות סקר שוק מקדים.

עם זאת, שימו לב שאם אתם מקבלים הצעת מחיר נמוכה מהטווח שציינו, כדאי לבחון אותה לעומק – המחיר גולם בתוכו לא רק את הכתיבה עצמה אלא גם את שעות העבודה שמסביב (חיפוש מקורות, ניתוח הנתונים וכיו"ב) ומחיר נמוך במיוחד יכול להעלות חשד לעבודה שאיננה 100% מקורית, מה שיכול להציב אתכם בסכנה להליך משמעתי.

לסיכום, כתיבת עבודה אקדמית יכולה לסייע לכם לעמוד בלוח הזמנים האקדמי ולשפר את יכולותיכם, תוך הבטחת ציון גבוה. נכון, יש לכך מחיר, אך הוא הוגן למדי ושווה את השקט הנפשי.

כתיבת עבודה אקדמית