כמה עולה בדיקת בדק בית?

החלטתם להגשים את החלום ולרכוש נכס למגורים או להשקעה, אך החלום עלול להפוך מהר מאד לסיוט אם לא תזמינו טרם חתימת חוזה הרכישה בדק בית. חברת פלס מציעה שירותי בדק בית במחירים משתלמים במיוחד שעשויים לחסוך לכם הרבה עוגמת נפש, שברון החלום והפסדים כספיים ניכרים. 

 

בדק בית לפני רכישה

חולמים לרכוש דירה משלכם למשפחה המתרחבת? חנות או סטודיו לעסק הקטן שלכם? נכס להשקעה? חלומות הם דבר חשוב, אך מה נעשה אם החלום יהפוך לפתע לסיוט? בדק בית מקצועי יכול למנוע ממכם לרכוש נכס עם ליקויי בניה או כל תופעה אחרת שעשויה להוריד את ערכו במהירות ולרסק את החלום. אל תגידו לי זה לא יקרה, הזמינו עוד היום בדק בית.

בדק בית

 

כמה זה יעלה לי?

רכישת נכס היא עניין לא זול, במיוחד באיזורים מבוקשים. לכן עצם המחשבה על הוצאה כספית נוספת נראית לכם כמו מטרד. אך עליכם להבין שאין מדובר בהוצאה מיותרת, אלא בהצלת חיים של ממש. בדק הבית יסיר כל ספק שאתם קונים נכס תקין שערכו אינו עומד לרדת וכי אין בו ליקויים חמורים שהוסתרו ממכם. אז כשאתם חושבים על בדק בית מחיר, תחשבו על השקעה שתגן על האינטרסים שלכם, ולא כבזבוז.

 

כיצד מבוצע בדק בית?

חברת פלס שירותי בדק בית נעזרת בצוות מומחים הכולל מהנדסים, בוחנים ואנשי מקצוע מיומנים נוספים הבודקים את כל שטח הנכס כולל התשתיות והמעטפת החיצונית שלו:

  • גג המבנה

  • צנרת מים וביוב

  • תשתיות חשמל ותקשורת

  • טיח, צבע, חיפויי פנים וחוץ

  • חלונות ומסגרות אליומיניום

  • איטום

  • בחינת השטחים הציבוריים כגון חדר מדרגות, גינות, לובי וכדומה.

  • בדיקת החניות והתקנים שלהן.

  • בחינה מדוקדקת של תוכניות הבניה והמפרט הטכני לשם השוואה לקיים בשטח.

בדק בית

 

מחיר בדק בית

מחיר בדק הבית מושפע מאופי העבודה וממצב הנכס. על מנת לקבל הצעת מחיר מלאו את הטופס הנמצא באתר חברת פלס ותקבלו במהרה הצעת מחיר משתלמת והוגנת. זכרו שבדיקה מקיפה לגילוי ליקויים או אי התאמות בין המפרט הטכני למציאות בשטח עשוייה לחסוך לכם כסף רב ולמנוע ממכם לרכוש נכס בעייתי. כמו כן, הדו"ח קביל בבתי המשפט ומול חברות הביטוח.

 

מה אתם עשויים לגלות במהלך הבדיקה?

בדיקה מקצועית לבדק בית עשוייה אף להציל חיים! גילוי מוקדם של חיפויי חוץ רופפים, לוחות זכוכית שאינם מוברגים למקומם היטב או מרפסות מטות ליפול כבר הצילו בעבר נפשות. אך גם ללא דרמה רצינית, די בפתח ניקוז סתום באמבטיה עקב רשלנות של קבלן או שיפוצניק כדי למרר לכם את החיים.

 

לסיכום

בפלס שירותי בדק בית תוכלו להסיר כל ספק שהנכס שאתם עומדים לקנות תקין. גילוי מוקדם של כשלים, ליקויים וטעויות בנייה יכולות לחסוך לכם עוגמת נפש והפסדים כספיים.

בדק בית