כמה עולה בקבוק שתייה איכותי ששומר על קור?

בשנים האחרונות ישנה עלייה משמעותית במספר המשתמשים בבקבוקי שתייה רב פעמיים שמאפשרים לשמור על קור. שכן, מדובר במוצר ששומר על הסביבה וגם מאפשר לשתות משקה קריר ביום חם. לאחרונה מצאנו את עצמנו תרים אחר בקבוק שתייה איכותי שכזה והגענו לתובנות שכל אחד צריך להכיר. הישארו אתנו ותגלו בתור התחלה מה העלות של בקבוק איכותי שכזה ומה חשוב לדעת בעניין.

 

עובדה שחשוב להכיר תחילה – העלויות משתנות בהתאם לקריטריונים שונים

רגע לפני שנציג בפניכם את העלויות של בקבוקי השתייה ששומרים על קור וחום, עליכם לדעת שמדובר בעלויות שמשתנות בהתאם לקריטריונים הבאים:

  1. החנות שבה בחרתם לרכוש את הבקבוק (לכל חנות יש את הזכות לתמחר לפי דעתה)
  2. איכות חומר הבידוד שנמצא בתוך הבקבוק
  3. העיצוב של הבקבוק הנבחר

חשוב שתכירו בקריטריונים אלו, כדי שתוכלו לבחור את הבקבוק המתאים לכם ביותר מכל הבחינות.

בקבוקי שתייה קרים

כמה יעלה לכם בקבוק שומר קור דגם אנטרטיקה שעשוי מנירוסטה?

החלטנו להציג בפניכם את הדגמים האיכותיים ביותר של בקבוקי שתייה חום קור שמצאנו ברשת. הבקבוק הראשון נמצא כאיכותי ביותר, בעל שכבה כפולה שמאפשרת לשמור לא רק על קור, אלא גם על חום. בקבוק מסוג זה מגיע בצבעים הבאים: לבן, שחור, כסוף והעלות שלו נעה בסביבות ה – 26 ₪ לבקבוק גדול.

 

כמה יעלה לכם בקבוק צבעוני מדגם אנטרטיקה ששומר קור ועשוי מנירוסטה?

אם אתם לא מסתפקים בבקבוק בעל צבע כמו שהוצג בפניכם לעיל, בוודאי תשמחו לשמוע שיש מגוון רחב של צבעים, אתם רק צריכים לבחור. הבירור שערכנו העלה כי בקבוקים מעוצבים יעלו לכם מעט יותר. מדובר בעלות של כ – 30 ₪ לבקבוק.

בקבוקי שתייה קרים

כמה יעלה לכם בקבוק שומר קור דגם אלסקה?

דגם אלסקה נחשב לדגם פשוט יחסית ואיכותי. היתרון המשמעותי שמצאנו בו (מלבד הבידוד שמאפשר להביא לשמירה על קור באופן מיטבי) הוא העמידות. שכן, מדובר בבקבוק שיכול ליפול או לקבל מכה באופן כזה או אחר מבלי להיפגע. בחרנו לציין את דגם זה במיוחד עבור מי שמוצאים את עצמם הורסים בקבוקים בקצב. נציין כעת כי העלות של בקבוק זה נעה סביב ה – 17 ₪.

 

השורה התחתונה: העלות היא לא העיקר – חשוב לשים דגש על האיכות

רגע לפני שהמדריך יסתיים, אנו רוצים לציין בפניכם עובדה חשובה שתאפשר לכם לרכוש בקבוק שומר קור על הצד הטוב ביותר. מדובר כמובן בהתמקדות מעמיקה באיכות של הבקבוק הנבחר. הגעתם לפה בשביל לקבל פרטים אודות העלות ואנחנו מבקשים להדגיש כי עליכם לשים לב גם לאיכות.

ההמלצה היא לשים לב שאתם בוחרים בבקבוק איכותי מבלי לשים דגש רב על המחיר. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים שבסופו של דבר, יהיה בידיכם בקבוק שיישמר לזמן רב וישמור על בידוד איכותי.

בקבוקי שתייה קרים