כמה עולה להטעין טסלה?

רכב הטסלה, כמו עוד רכבים חשמליים אחרים הולך ונעשה פופולרי בישראל. העובדה שמדובר על רכבים שאינם מזהמים, יחד עם המחיר הנמוך של טעינת רכב כזה, היא מה שהופך אותם להיות כל כך פופולריים. אם אתם עומדים לפני קניית טסלה וחשוב לכם לדעת כמה בדיוק תעלה לכם טעינה של הרכב, יוני קינן כאן כדי לתת תשובות לכל השאלות שלכם.

 

רכב חשמלי

התפוצה הרחבה של הרכבים החשמליים בעולם נובעת לא רק מכך שהם לא מזהמים אלא גם מהמחיר הנמוך של הנסיעה בהם. בעוד שמחירי הדלק עולים כל הזמן, דווקא מחיר החשמל נשאר יציב באופן יחסי, מה שמעניק יתרון רב לאותם רכבים. טסלה היא כנראה הרכב החשמלי המפורסם בעולם, ואם שאלתם את עצמכם כמה תעלה לכם נסיעה בו, תלקון עמדות טעינה כאן כדי לענות.

רכב חשמלי

כמה זה עולה

השאלה שהכי מטרידה קונים פוטנציאליים של רכבים חשמליים היא מה המחיר של טעינת הרכב. אז כדאי של תישארו במתח חשוב להבין קודם כל שלשאלה הזו אין תשובה אחידה, לאור ההבדלים הרבים שקיימים בין רכבים חשמליים מסוגים שונים. עם זאת, המחיר של טעינת טסלה מתחיל מ30 ₪ עבור דגמים פשוטים, ומגיע עד ל50 ₪ בדגמים היקרים יותר של החברה.

כמובן, הרכבים היקרים יותר גם מסוגלים לנוע מרחק גדול יותר בעזרת טעינה אחת, מה שאומר שהמחיר לפי ק"מ של נסיעה בטסלה זול לאין שיעור מזה שאותו תשלמו עבור נסיעה ברכב רגיל, ולא באמת משנה על איזה רכב מדובר.

כמה זה עולה

מרחק הנסיעה

בניגוד לטעינה של רכב בדלק שלוקחת לא יותר משתי דקות, טעינה של רכב חשמלי בעמדה עם זרם חלש עלולה להיות ארוכה. אם אתם מתכננים לקנות רכב חשמלי חשוב לבדוק היכן יש עמדות טעינה בסביבה שלכם, כדי למנוע מצב שבו אתם נתקעים ללא סוללה במרחק רב מתחנת הטעינה. בנוסף, קיימת אופציה בחלק מהעמדות לטעינה חלקית אך בזמן קצר מאוד.

 

עמדת טעינה ביתית

האפשרות הטובה ביותר עבורכם היא פשוט להתקין עמדה טעינה ביתית לרכב. במידה ויש לכם חניה פרטית מדובר על תהליך פשוט מאוד, וכל מה שאתם צריכים זה פשוט להתקין את השקע המתאים. אנשי המקצוע של החברה יקימו לכם את העמדה, שתאפשר לכם להטעין את הרכב שלכם בכל יום כאשר אתם חוזרים מהעובדה. בבוקר הרכב שלכם כבר יהיה עם סוללה מלאה בלי לשלם על זה.

 

לסיכום

טעינה של רכב חשמלי יכולה להתבצע בשני אופנים. האפשרות הראשונה היא בעמדת טעינה ביתית, שם התשלום יהיה רק על החשמל שאותו העמדה צורכת. אפשרות שנייה היא טעינה של הרכב בעמדת טעינה ציבורית, שם המחיר לטעינה מלאה של סוללת טסלה הוא בין 40 ל50 ₪. כדי לחסוך בעלויות ההמלצה שלנו היא פשוט להתקין לעצמכם בבית עמדת טעינה פרטית לכבוד הטסלה.

כמה עולה להטעין טסלה