כמה עולה להשכיר אוהל אבלים לשבעה?

פטירה של אדם יקר היא עניין לא פשוט. הדבר עשוי להוביל לקושי רגשי אך לא רק. ישנו קושי נוסף שעולה על פני השטח לא פעם ומדובר דווקא בקושי בירוקרטי והתנהלותי. שכן, לאחר פטירתו של אדם, יש צורך לשבת עליו שבעה ולאפשר למכרים ואוהבים שלו להגיע ולנחם את קרוביו. כדי שניתן יהיה לאפשר לאנשים להגיע למקום רחב ידיים, יש צורך לא פעם בהשכרה של אוהל אבלים. במדריך זה יצאנו לבדוק את העלויות של אוהל שכזה וחזרנו עם פרטים שכדאי שתדעו.

 

איך בדקנו את העלויות של אוהל לשבעה?

כדי שתוכלו לקבל את המידע הנרחב אודות עלויות של אוהל לשבעה, היינו צריכים לפנות אל אנשים שיודעים דבר בעניין. לכן, יצרנו קשר עם אבלים שאיבדו בתקופה האחרונה אדם קרוב וישבו עליו שבעה באוהל שכזה. ביקשנו לדעת מה העלות של השכרת אוהל מסוג זה כדי שנוכל להביא את העניין למודעות בקרב רבים אחרים שמעוניינים לקבל את התמונה המלאה בנושא. ראוי לציין כי הגענו אל אבלים אלו לאחר שביקרנו בשבעה אצלם. כך שאתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במידע מהימן.

 

השכרת אוהל אבלים – למה אתם צריכים את זה?

הצורך בהשכרה של אוהל אבלים עולה לא פעם כאשר בית האבלים הינו קטן מלהכיל את מספר האורחים שצפויים להגיע. לעיתים גם יש מי שמבצעים הזמנה של אוהל אבלים להשכרה בגלל שמסיבות שונות לא מתאפשר לשבת בתוך בית, כך שעולה צורך להשיג אוהלי אבלים שממוקמים בחצר או ברחבה כלשהי.

 

מה העלות של השכרת אוהל אבלים לשבעה?

הבירור המעמיק שערכנו בנושא העלה כי ישנו טווח רחב של מחירים בכל הנוגע להשכרה של אוהל אבלים. שכן, התמחור של אוהלים מסוג זה נקבע בהתאם לפרמטרים מסוימים שמשתנים מהזמנה אחת לאחרת. הגורמים שעמם שוחחנו הציגו בפנינו מחירים שונים. בזמן שאחד שילם כמה מאות שקלים, אחר שילם מעל לאלף. שכן, יש כל מיני גדלים וסוגים של אוהלים. כך שהמחיר אינו אחיד.

 

איך תוכלו לדעת כמה בדיוק אתם צפויים לשלם על השכרה של אוהל אבלים לשבעה?

כדי שתהיה בידכם הצעת מחיר מדויקת עבור השכרה של אוהל שכזה, אתם צריכים לפנות אל חברה שבקיאה בהליך של השכרת אוהלים לאבלים. לאחר שתפנו אל חברה שכזו, אתם תישאלו שאלות שונות שיקבעו בסופו של דבר את המחיר הסופי של ההשכרה. למשל:

  • באיזה גודל האוהל שדרוש לכם?
  • היכן אתם מתגוררים?
  • לכמה ימים תצטרכו את האוהל? (שכן, יש מי שמבקשים שההשכרה תימשך ליותר מ -7 ימי האבל)

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע המעמיק שאתם צריכים לדעת על עלות השכרת אוהל אבלים לשבעה. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, אתם יכולים לדעת מה עליכם לעשות כדי לקבל את הצעת המחיר שלכם.

אוהל