כסאות בר מעץ: 3 דגשים חשובים לפני הובלה

כאשר מדובר בהובלת רהיטים בכלליות, יש תמיד את החשש שההובלה עלולה להרוס חלק מהרהיטים שמובילים, במיוחד את הרהיטים העדינים שבהם, אלו שכל שריטה נראית מיד לעין או שכל דפיקה קטנה עלולה להרוס את התפקוד של הכלי.

כאשר מדובר בכיסאות בר מעץ, נפילה עלולה להרוס את המשענת, או את הרגליים, לכן במאמר זה אני אציג שלושה טיפים קטנים שיכולים לעזור למנוע כל נפילה או כל פגיעה מיותרת שתהרוס את כיסאות הבר.

 

עטיפה עבה

כידוע, כיסאות בר הם כיסאות ארוכים במיוחד, לכן כאשר מובילים אותם כדאי מאוד לעטוף אותם, למשל ב-"נייר פצפצים" על מנת למנוע נזקים בנפילה, שיכולים להרוס את היופי של כיסאות הבר. העטיפה העבה לא לוקחת הרבה זמן ויכולה לסייע מאוד.

גם כאשר בוחרים את "נייר הפצפצים" חשוב לשים לב שמשתמשים בנייר איכותי, בעל בועות גדולות שיחסית קשה לפוצץ ושהבועות אינן מפוצצות. נקודה זו חשובה במיוחד משום שהבועות עצמן הן אלו ששומרות על הפריט, ככל שאין כמעט בועות, כך השמירה על הכיסא יורדת משמעותית.

 

מיקום נכון ברכב ההובלות

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שיכולים לסייע לשמור כמה שניתן על כסאות הבר שעשויים מעץ הוא מיקומם באופן הטוב ביותר ברכב ההובלות. כמובן שהדבר משתנה מסוגי הרכב השונים ובהובלה שנעשית ברכב פרטי יהיה פחות מקום בעוד שבמשאית ההובלות לרוב כל תכולת הבית נכנסת למשאית.

כך או כך, כדאי לשים לב לדברים הבאים: דבר ראשון, מקמו את הכיסאות באופן שבו יגעו בכמה שפחות חפצים – בין אם לשים אותם מעל לחפץ אחר, בין אם להעמיד אותם יחסית במרחק, כל שמירת מרחק מהסוג הזה יכולה למנוע מכיסאות הבר שעשויים מעץ להישרט או להיפגע.

פעמים רבות כאשר מובילים, בנסיעה הפריטים השונים ברכב זזים, בתזוזות האלו הם מתחככים אחד בשני, דבר שעלול לפגוע בהם, לכן כדאי לשים לב בקרבת אילו חפצים מיקמתם את הכיסאות. עדיף שלא למקם אותם בקרבת חפצים חדים או מתכתיים, השריטות שלהם עלולות להרוס את הכיסא.

 

לשים לב למשענת

משענת הכיסא היא חלק מאוד משמעותי מן הכיסא, גם בנראות אבל בעיקר בנוחות. לכן, בין אם להגן על המשענת (למשל לעטוף את המשענת כרית או עם חומר דומה) יכולה להגן על המשענת מפני פגיעות שונות. משום שהכיסאות גבוהים, במידה ואתם מעמידים את הכיסא, הוא עלול ליפול בזמן הנסיעה אם הוא יהיה מיוצב לא נכון.

 

סיכום

הגנה מיוחדת על המשענת, תאפשר למנוע פגיעות במשענת גם במידה והכיסא נופל בזמן ההובלה. הגנה ועטיפה לא מספיקים, לצד מיקום נכון ברכב ההובלות יוודאו שכיסאות הבר עשויי העץ שלכם יגיעו לביתם החדש כאשר הם במצב הטוב ביותר שהם יכולים להיות בו ויאפשרו לכם להשתמש בהם בהנאה ובאלגנטיות שמעניקים הכיסאות.

 

מטבח