לא הצלחתם להיפטר מהספה? אתם עדיין לא תקועים איתה

בין אם מדובר בפינוי דירה לטובת מעבר או פינוי תכולת הדירה בעקבות ירושה, אין ספק שהתעסקות ברהיטים וחפצים שאינם נחוצים לכם מתישה ושוחקת, בעיקר כשמדובר ברהיטים ישנים וכבדים. במקום לחפש נקודות איסוף עירוניות לפינוי פסולות ולסחוב ריהוט כבד ומסיבי, צרו קשר עם חברת עדי פינויים.

 

איך נפטרים מרהיטים מיותרים?

נכון, האינסטינקט הראשוני שלנו הוא ״להגן״ על הרהיט ששירת אותנו נאמנות וכל כך אהבנו ולכן לנסות למכור אותו, כיוון שאנו רואים אותו יפה כביום קניתו. במידה ולא נצליח, סביר כי ננסה למסור לקרובים לנו – משפחה, חברים ואף לשכנים. אך מה קורה כאשר גם ניסיון זה נוחל כישלון? בדיוק בשביל זה קיימות חברות הפינויים.

חברת פינויים, על מה ולמה?

כפי שהוזכר, מעבר דירה עלול להיות מסובך ומסורבל, עמוס משימות והתרוצצויות מרובות, לעיתים, כאשר מדובר בפינוי דירת ירושה, הרגשות מעורבים , זכרונות צפים ואריזת החפצים עלולה להיות קשה עוד יותר. חברת פינויים יכולה להוריד מכם את עול פינוי הדירה. חברת עדי פינויים מגיעה עד אליכם עם כל הציוד הנדרש לאריזות – קרטונים, דבק וכיוצא בזה ומשאירה את הבית ריק ונקי. תודו שאתם כבר חשים הקלה גדולה.

 

מה מיוחד בעדי פינויים?

ראשית, מדובר בחברת פינויים המנוהלת על ידיי נשים, כלומר, בעלת כח נשי גדול. חשבו על זה, מתי בפעם האחרונה הזמנתם פינוי או ההובלה ובפתח ביתכם ניצבה אישה? מעבר לכך, חברת עדי פינויים מספקת את שירותיה ללא עלות ואף לעיתים רוכשת רהיטים ו/או חפצים בביתכם שאינכם חפצים בהם עוד, כך שלא רק שאינכם משלמים על השירות, אתם עשויים להרוויח!

 

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?

חברת עדי פינויים מאפשרת לכם לעשות מעשים טובים בלי להתאמץ, מה זאת אומרת? בפסקה לעיל הוזכר כי יתכן ותרוויחו כסף על מכירות רהיטים ואומנות מתכולת ביתכם, אך חלק נרחב מן הרהיטים והחפצים המיותרים שלכם נאסף על ידן ונתרם לעמותות ומשפחות נזקקות – אין דבר ממלא יותר מלהעניק.

 

מה אם אני מעוניין בפינוי חלקי בלבד?

אין בעיה! חברת עדי פינויים מספקת פינוי תכולה על שלל רבדיה. בין אם מדובר בפינוי מחסן, חצר או מקלט, הבחירה בידיכם. עדי פינויים אף מסייעת בפינוי פסולת מדירות שעברו שריפה, דירות מוזנחות אשר תכולתן גדושה ברהיטים ישנים וחפצים מיותרים ואף מסייעת בפינוי וניקוי חפצים כאשר מדובר במקרה של אגרנות כפייתית.

 

אז מה עושים במעבר הבא?

לסיכום, בפעם הבאה שתחליטו לפנות חלק מהבית – מרתף, חצר, עליית גג או לחילופין, במעבר הבא, אל תהססו להתקשר לחברת פינויים, כי כפי שאנו כבר יודעים – אריזות הן דבר מתיש וסוחט.  אין דבר נוח יותר מחברה שמגיעה, אורזת, מפנה, מסדרת ומנקה אחריה ואפילו לעיתים משלמת  לכם! עשו לעצמכם טובה ואל תהססו להקל על עצמכם.

סלון