לא רק מזוודה: מה צריך לעשות לפני שטסים לחו"ל?

הודות להסכמי השמיים הפתוחות ולהגעתן של חברות הלואו קוסט לישראל, מחירי הטיסות הפכו שווים לכל נפש ומאפשרים ליותר אנשים לנסוע לחו"ל. אזרחי ישראל מאוד אוהבים לטייל, לנפוש ולעשות קניות בחו"ל. יחד עם זאת, חשוב לזכור שנסיעה לחו"ל אינה כרוכה רק בהזמנת כרטיס טיסה ובאריזת מזוודה. חשוב כמובן לדעת ולתכנן מה אפשר לעשות ביעד אך ישנם עוד מספר דברים שחשוב לעשות לפני שטסים לחו"ל.

 

וודאו מה כרטיס הטיסה שלכם כולל

כאשר אנו מזמינים כרטיס טיסה ליעד כלשהו בחו"ל, חשוב לדעת מה כרטיס הטיסה כולל בתוכו על מנת להימנע מאי נעימויות ותשלומים בלתי רצויים בשדה התעופה. ברבות מחברות התעופה כיום, יש לבדוק האם הכרטיס כולל מזוודה מראש או שיש להוסיף אותה. כמו כן, גם אם לא טסים עם מזוודה כדאי מאוד לדעת מה מותר לנו להעלות על הטיסה. האם החברה מאפשרת תיק גב קטן בלבד, או שיש אפשרות להעלות עם מזוודת טרולי אל המטוס. לעיתים יש להוסיף תשלום. בדיקה מראש של כל הדברים תוכל לסייע לכם לדעת אם אתם צריכים להזמין משהו מראש דרך אתר חברת התעופה ולחסוך לכם עיכובים ואי נעימויות בשדה התעופה.

ודא מה כולל כרטיס הטיסה שלך

עשו ביטוח בריאות לחו"ל

לא אחת קורה שעקב לחץ האוויר וחוסר האוורור במטוס, או שינויים במזג האוויר בין המקום ממנו המראנו למקום שבו נחתנו אנשים נעשים חולים במהלך הטיול שלהם. לכן, מאוד חשוב לעשות ביטוח בריאות למקרה שתצטרכו שירותים רפואיים ביעד אליו טסתם. בנוסף ביטוח בריאות יכול לסייע גם אם חליתם ונאלצתם לבטל את הטיסה שלכם ואפילו במקרה של גניבת רכוש. לכן, מומלץ להיערך עם ביטוח בריאות של קופות החולים או חברות פרטיות שונות הקיימות בשוק.

 

דאגו לחבילות גלישה או כרטיס סים

גם בעת חופשה אנחנו נוטים לרצות לשמור על קשר עם חברים או משפחה שנשארו בארץ. כמו כן, הגישה לאינטרנט היא דבר שהפך להיות צורך בסיסי להרבה אנשים לערוך בירורים על אטרקציות ולרכוש כרטיסים. חברות הסלולרי מציעות חבילות גלישה הכוללות שיחות ואינטרנט. הרבה אנשים מעדיפים לרכוש סים מקומי ביעד, אבל לא תמיד יש זמן להתעכב על כך ולפעמים הסים המקומי לא מתאים למכשיר הטלפון שבידינו. לכן אופציה טובה ומועדפת הוא לרכוש ESIM לחול. כך אנו יכולים להיות בטוחים שתהיה לנו גישה לאינטרנט גם אם המכשיר שלנו דורש כרטיס סים מיוחד.

לסיכום, נסיעה לחו"ל לחופשה או טיול זה דבר נפלא, אך חשוב מאוד לתכנן אותה בקפידה על מנת לחסוך בעלויות ולהכיר את כל הפרטים שיסייעו לנו להנות מהחופשה או הטיול בקלות ובלי אי נעימויות. ESIM, ביטוח בריאות ומרכיבי כרטיס הטיסה הינם שלושה דברים הכרחיים לווידוא לפני שעולים על הטיסה.

דאגו לחבילות גלישה או כרטיס סים