5 דרכים שיעזרו לכם לדעת האם חברת ההדברה מקצועית

זוחלים וחרקים גורמים לרובנו חלחלה רק מלחשוב עליהם, אז לפגוש אותם ברחב האישי שלנו?! אין דבר פחות נעים מלפגוש קן נמלים, קן דבורים או אפילו תיקן מעופף אחד שעשוי להרוס לכם את יום שלם.

K300 עוזר בלחץ לחסל ג'וק, אבל בטח שהוא לא מרחיק בצורה יסודית את הפולש.

על מנת להרחיק אחת ולתמיד מזיקים כמו נמלים, ג'וקים, עכברים ואפילו עשים יש צורך בחברה מקצועית ,שיודעת לבצע את העבודה באופן יעיל.

 

הסמכה

דבר ראשון, המדביר צריך להיות בעל הסמכה רלוונטית, כי התיאור "מקצועי" לא יכול להישאר רק תיאור על אופי המדביר או חברת ההדברה אלא תעודה ממשית. תעודה שמעידה על כך שלאדם המכנה עצמו "מדביר" יש הסמכה חוקית מהמשרד להגנת הסביבה, לבצע את העבודה.

זהו הצעד הראשון עליכם לבדוק עם המדביר, אל תחששו לבקש ממנו צילום של האישור שלו, עוד לפני שאתם מתקדמים איתו לסגירת עסקה. או לבדוק את שמו ברשימת המדבירים המורשים.

 

ידע מקיף וטכניקות מגוונות

דבר נוסף, שעשוי להעיד על טיב המדביר הוא מגוון החומרים, המוצרים והטכניקות שהוא מספק. חברת הדברה מקצועית ומנוסה לרוב מתעסקת בכמה סוגי הדברות, מכיוון שכל סוג מתאים לשימוש אחר, ומדביר מנוסה בקיא ולמוד ניסיון בכולן.

ישנם סוגים רבים של הדברות כגון: הדברה ביולוגית, הדברה אורגנית, הדברה כימית והדברה ירוקה.

 

אין חכם כבעל ניסיון?

בדרך כלל עדיף מדביר מנוסה מאחד שרק עכשיו התחיל. מדביר מנוסה צבר ידע שלא מלמדים בהכשרות אלא ידע שבא עם הזמן, אך לעיתים דווקא חברות חדשות בתחום ידאגו יותר ליצירת תדמית חיובית.

 

המלצות ונראות

בתקופת קדם האינטרנט, היה קשה לדעת האם המדביר שקיבלת את הטלפון שלו או ראית את המודעה שלו באמת מומלץ. היום קלות שיתוף המידע מסייעת לנו לבחור את העובדים הטובים וההוגנים ביותר, באמצעות המלצות בפועל מאנשים אמיתיים.

כך למשל מצאנו את קוברה הדברות, שמעבר למסירת פרטים יבשים של יצירת קשר, מראים ידע נרחב בתחום ומגוון שירותי הדברה.

 

שימוש באמצעי הגנה

הכוונה כאן היא לא רק שהמדביר ישמור על בריאותו שלו שחלילה לא תאלצו להתעסק בתסביכי ביטוח ורגשות אשם. אלא גם, שידע לשמור על ביתכם נקי מחומרים שעשויים להזיק לבריאותכם ולבריאות שאר דיירי הבית.

 

וכמה זה עולה לנו?

כמובן שכל עבודה לגופה – על שטח שונה התמחור יהיה שונה, וכך גם בסוגי החרקים השונים. זאת בגלל עלויות החומרים, שמחירם משתנה בין שימוש לשימוש, או כמות החומר שהמדביר משתמש על מנת להיפתר מהמזיקים.

אך בתיאוריה הדברות אמורות לנוע בטווח של 150-600 שקלים לטיפול.

 

ולסיכום

בשורה התחתונה יש מגוון דרכים למציאת מדבירים מקצועיים, שמסייעים לנו להימנע מ"נפילה" על מדבירים "חאפרים" שרק רוצים את הכסף שלנו ואל לוקחים אחריות על עבודתם.

 

חרקים