אלו הדברים שצריך להוביל כאשר עושים ניסור בטון

ניסור בטון הינו הליך מורכב שצריך להתבצע על ידי בעלי מקצוע שהוסמכו לדבר. עובדה זו ידועה למי מכם שקראו את המדריכים הקודמים שהעלינו לרשת, בהם הצגנו את שלבי ההליך. במדריך זה נציג בפניכם את הכלים והמכשור המתקדם שצריך להוביל רגע לפני שמבצעים את הפעולה המורכבת. הישארו כאן ותהיו בטוחים שיש לכם את כל האינפורמציה הנחוצה בנושא.

 

מסור חשמלי ידני

הכלי הראשון שתצטרכו להוביל לפני שתבצעו את הניסור בבטון הוא מסור חשמלי ידני. כלי זה מאפשר לנסר משטחים בעובי שאינו עולה על 120 מ"מ. קיים בו מנגנון ייעודי שמפחית עומס יתר שמאפשר להאריך את חייו של המסור ולשמור על בטיחות המפעיל. ראוי לציין כי מומלץ להוביל את המכשיר בתוך קופסא ייעודית, בזמן שהוא עטוף בנייר פצפצים או כל חומר גמיש אחר שיחצוץ בינו לבין הארגז.

ניסור בטון

מסור קיר שמבוסס על אבקת יהלום

אי אפשר לכתוב מדריך על הובלה של ציוד למטרת הליך ניסור בטון ולא להציג את מסור הקיר המפורסם. מדובר בכלי שנעשה בו שימוש לביצוע עבודות קטנות ובינוניות. כך שסביר להניח שהוא יימצא בארגז הכלים של אנשי המקצוע שעוסקים בתחום. המסור המתקדם מאפשר לעקוב אחר עומק הניסור באמצעות שלט רחוק.

עובדה זו מובילה אותנו להציג בפניכם טיפ חשוב – תבצעו את ההובלה של המכשיר בארגז אחד בלבד. בדקו שהשלט עטוף היטב ומודבק עם נייר סלוטייפ לחלקו הפנימי של הארגז, כדי לשמור עליו עד לרגע ההגעה למקום העבודה.

 

מכונת חירוץ בבטון

מכונת החירוץ משמשת את בעלי המקצוע לפעולות שונות שנוגעות באופן עקיף להליך קידוח בטון, במרבית המקרים מדובר בהתקנה של כבלים והכנה של תעלות וצינורות. מי שמתכננים להוביל את מכונה זו, צריכים לוודא מראש שהכבל שלה מלופף היטב מסביבה, כדי להימנע מקשרים בעת ההובלה.

קידוח בטון

החשיבות בהובלת הכלים באופן מקצועי

רגע לפני שהמדריך יסתיים, עליכם לדעת שישנה חשיבות גבוהה לאריזתם והובלת של הכלים באופן מקצועי. שכן, התרשלות בפעולות אלו עשויה להוביל לפגיעה בכלים ולעיתים אף בעובדים שיצטרכו לעשות בהם שימוש. נסביר בקצרה כי איזה לקויה של מכונת חירוץ בבטון למשל, עלולה להוביל לפגם במערכת החשמל שעשוי לגרום להתחשמלות בקרב המשתמשים בו.

נציע בהזדמנות זו לפנות אל חברה מוסמכת ומומלצת שעוסקת בתחום ניסור הבטון מזה שנים. בירור שערכנו בנושא העלה כי החברה של שחר צדיק ניסור וקידוח בטון נחשבת לטובה ביותר. אם תרצו לשוחח עם נציג מטעם החברה, כדי לקבל פרטים נוספים, תוכלו ליצור קשר בטלפון *5118.

 

מילים אחרונות לסיום

אלו היו הדברים שצריך להוביל רגע לפני שמתחילים בהליך של ניסור בטון. בשלב זה יש בידיכם את המידע המקיף שיאפשר לשמור על הציוד באופן מיטבי ולעבוד בבטיחות, כך שנותר לכם רק לשמור את המדריך וליישם אותו בעת הצורך.

ניסור בטון