האם צריך להזמין מנעולן להובלת דירה

המעבר לדירה חדשה הוא תהליך מורכב שבו יש לשים לב לפרטים הקטנים וביניהם התקנת מנעול חדש לדירה עוד במהלך ההובלה. המאמר יעסוק בסוגיה זו.

 

שירות של מנעולן מקצועי

בעת הובלת דירה, בין אם זו דירה חדשה ובין אם דירה מיד שנייה, חשוב להזמין מנעולן כבר במהלך ההובלה. בדירה חדשה מותקן מנעול חדש שלא כולם מחליפים, אך עלולות להיות תקלות. למשל, המובילים עלולים לאבד את המפתחות לדירה ולכן נזדקק למנעולן שיפרוץ אותה ויתקין מנעול חדש. ישנם גם מקרים, בעיקר ברכישה של דירה מיד שנייה, בהם מחליפים את המנעול כדי שרק בני הבית יוכלו לפתוח אותו ולא הדיירים הקודמים. מומלץ לעשות זאת טרם ההובלה על מנת שהריהוט יהיה מוגן. כדי לקבל שירות מקצועי ואיכותי של מנעולן חשוב לבחור במנעולן בעל ניסיון, וותק והמלצות. למשל, ריקו מנעולן מורשה בבאר שבע הוא מנעולן מומלץ באזור הדרום.

 

החלפת המנעול בדירה

בדרך כלל מחליפים את מנעול הדירה כאשר הוא מתקלקל. בזמן שמובילים ריהוט לדירה חדשה או מיד שנייה, חשוב להעלות את רמת האבטחה ולהחליף את המנעול שישמש את בני הבית בהמשך. בין הובלת הריהוט, הסידורים והתקנת המערכות השונות בדירה, אין לשכוח להחליף את מנגנון הנעילה בדלת הראשית. החלפת המנעול יכולה להיעשות לבד, אך כשמדובר במנעולים מתוחכמים וברמת אבטחה גבוהה יותר, יש להיעזר בשירותי המנעולן שגם נותן אחריות על המנעול וההתקנה. כך גם תחסכו בזמן בין ההתרוצצויות השונות הקשורות במעבר לדירה חדשה.

 

האם מספיק להחליף רק את הצילינדר?

צילינדר הוא החלק שבו מוכנס המפתח ולא כל מנגנון הנעילה. הצילינדר קל להחלפה שניתן לבצע לבד בהתאם למורכבות שלו. במעבר לדירה חדשה, עוד בזמן ההובלה יש להחליף את הצילינדר במידה ולא מחליפים את כל המנגנון. אך בשל הקלות בה ניתן לפרוץ צילינדר, עדיף להחליף את כל מנגנון הנעילה באמצעות מנעולן מקצועי ואמין. את השירות עדיף להזמין מראש ולא מהרגע להרגע, למרות שלמנעולן צריכה להיות זמינות גבוהה. אם תארגנו הכל מראש תקבלו שירות איכותי ומקצועי מכל איש מקצוע אותו תזמינו להתקין דברים בדירה.

 

סוג המנעול המומלץ ביותר

ההמלצה היא להתקין מנעול צילינדר כיוון שיש לו פינים מקודדים שרק מפתח עם זיזים יכול לפתוח אותו. למרות זאת, ניתן לפרוץ אותו ויש צורך בהגנה נוספת. לפיכך, חשוב גם להתקין מנעול נוסף מסוג מנעול עליון בעיקר אם הדירה החדשה נמצאת באזור מרכזי. מנעול זה מאוד קשה לפריצה בשל מורכבותו. הפריצה לוקחת זמן ודורשת מאמץ רב שיביא את הפורצים לוותר על הניסיון לפרוץ את הדירה. למנעול זה יש 3 בריחים המצויים בתוך המשקוף ולכן הוא עמיד יותר. לסיכום, אחת מהמשימות החשובות בעת מעבר לדירה חדשה היא החלפת המנעולים.

 

החלפת צילינדר