5 כללים שמשתלה עם משלוחים חייבת לעמוד בהם

 בשנה האחרונה המעטנו לצאת מהבית.

בין אם יש סגר או אין – אימצנו את המרחב הביתי, טיפחנו אותו וחגגנו אותו.

את רוב הרכישות ביצענו ישירות הביתה במקום להגיע פיזית את החנות והקניה באינטרנט הפכה לשגרתית לחלוטין.

קניות מהסופר, משלוחי בגדים, ציוד לבעלי חיים וכן – גם עציצים וצמחים, כולם יכולים להגיע אליכם הביתה.

אבל באילו כללים משתלה צריכה לעמוד כדי שיהיה כדאי להזמין ממנה? ריכזנו לכם את כולם במקום אחד.

 

  1. אתר אינטרנט מפורט

הדבר הכי חשוב שצריך כאשר מדובר בתחום של משתלה משלוחים תל אביב, או לכל מקום אחר בארץ – הוא אתר אינטרנט ברור ומסודר, ובו פירוט של כל הצמחים שניתן להזמין, אזורי חלוקה, זמני משלוח, מחירים ומידע החשוב ללקוח. כמו כן, כדאי שהוא יהיה נוח לתפעול, למשל: מחולק לקטגוריות, מאפשר "הוספה לסל" של פריט וכמובן כולל טופס רכישה מאובטח המאפשר רכישה אונליין ולא מצריך שיחת טלפון למשתלה.

 

  1. תנאי שילוח אטרקטיביים

המון משתלות החלו לבצע משלוחים בתקופה האחרונה. תנאי שילוח קצרים או משתלמים במיוחד הם יתרון משמעותי למשתלה, שיעניק לה נקודות אצל לקוחות המתלבטים. כמשתלה, כדאי לשאוף ליצור את מערך השילוח הקצר והזול ככל הניתן – וכך למשוך עוד לקוחות ולקצר עבורם את חווית הרכישה.

 

  1. זמינות והדרכה

רוב הלקוחות של המשתלה לא מבינים גדולים בצמחים. חלקם הגדול יזדקק להכוונה והדרכה אודות סוג הצמחים אותו הוא מעוניין לרכוש או על אופי גידולם, לכן יש לדאוג למספר טלפון פעיל וזמין בו נציגי המשתלה יוכלו לסייע ללקוחות המתלבטים, או לצ'אט תמיכה באתר שיוכל לפעול באופן אוטומטי ולהכווין את הלקוחות טרם הרכישה.

 

  1. מגוון צמחים רחב

אחד היתרונות הגדולים שיכולים לעמוד לזכותה של משתלה באינטרנט הוא מגוון גדול של צמחים במנעד מחירים רחב. כבעלי משתלה, הקפידו לכלול במגוון שלכם כמה שיותר קטגוריות – צמחי תבלין, פרחי נוי, שיחים, עצי פרי, מטפסים, צמחי בית ועוד, כל המרבה הרי זה משובח. מגוון רחב יאפשר ללקוח למצוא את הצמח שהוא מחפש וגם לחשוף אותו לצמחים אחרים שלא הכיר לפני.

 

  1. שילוח הצמחים בהצלחה

לא מספיק רק לשלח את הצמח בזמן קצר או בעלות זולה, אלא חשוב לספק אותו שלם ובמצב טוב. קיימים צמחים רבים רגישים למגע ולכן עשויים להיפגע בתהליך האריזה והשילוח, על כן חשוב שהמשתלה תדאג לשיטת שילוח מוצלחת שלא תסכן את הגעת הצמח בשלמותו ללקוח.

 

לשורש העניין

קניית צמחים באינטרנט, בדומה למוצרים אחרים, הפכה לדבר שבשגרה. אך כדי שהזמנת צמחים ממשתלה ספציפית תהיה כדאית ללקוח, על המשתלה לעמוד בכמה כללים: אתר אינטרנט מפורט ונוח לשימוש, המופיע בו מגוון צמחים רחב לצד אפשרות לייעוץ והדרכת הלקוח, וכן תנאי שילוח משתלמים וביצועם בפועל באופן מוצלח. מצאתם משתלה שעומדת בכל החמישה? כל מה שנשאר עכשיו הוא להזמין את הצמחים שחיפשתם. תתחדשו!

 

איש שרות