5 סיבות ללכת לאיש מקצוע לשטיפת מכוניות

מכונית נקייה זו מכונית שכיף לנסוע בה ולהסיע בה.

מפעם לפעם חייבים לנקות את המכונית כדי לא להזניח את המכונה השימושית בחיינו.

יש עדיין מספר אנשים שמנקים את מכוניתם בעצמם, אך זה מיותר ופחות יעיל.

נסביר לכם את הסיבות מדוע עדיף איש מקצוע לשטיפת מכוניות

 

ניקיון יסודי יותר

אין מה לעשות, לא משנה כמה טוב תנקו עם דלי וסמרטוט, מכונות השטיפה מנקות הרבה יותר טוב. רוב אנשי המקצוע מחזיקים מכונות לשטיפה של המכוניות, שמנקות כל פינה ופינה במכונית. בנוסף, לחץ המים של המכונות יכול להוריד קטמים עקשנים, שלא בטוח היו יורדים מסמרטוט.

אצל ר.ת סחר מכונות, ניתן לברר על מכונות שכאלו, ולראות אילו דגמים יש בשוק. תוכלו לבדוק זאת גם בתוך דף הפייסבוק. ניתן להסתכל על מכונות תעשיות וגם על פרטיות.

 

חיסכון בזמן

שטיפת מכונית יסודית, שמבצעים לבד יכולה לקחת יותר משעתיים. שטיפת מכוניות אצל איש מקצוע תיקח רק חצי שעה, שזה רבע מהזמן! לכן, לפני שאתם מתחילים במלאכת הניקיון, חשבו טוב האם אתם רוצים לשרוף כל כך הרבה זמן על ניקיון מכוניתכם

 

חיסכון בכסף

יש שאומרים ששטיפת המכונית בבית חסכונית בכסף. אך, גם אם אתם רוצים לחסוך בכסף על שטיפת המכונית, ייתכן שהזמן שבזבזתם שווה זמן עבודה שבו הייתם מרוויחים יותר. כפי שאמרנו שטיפת מכונית ביתית שתתקרב לרמת היסודיות של שטיפת מכונית אצל איש מקצוע יכולה לקחת שעות. ולכן גם אם אתם חושבים שחסכתם בכסף, בפועל לא כך הדבר.

אנשים רבים פשוט נותנים לילדיהם לשטוף את האוטו. אנו לא ממליצים על כך. ראשית, זה יכול להיות מסוכן. במידה והילד יעלה על הגג ויחליק מהסבון הוא עלול להיפצע. שנית, ילדים בהחלט יהינו משטיפת הרכב, ובהחלט לא יגבו מכם כסף רב, אך ספק אם הם באמת ינקו אותו ברמה מקצועית כך שלא תצטרכו לאחר מכן להשלים את הניקיונות לבדכם או אצל איש מקצוע.

 

מקצועיות

גם אם זה נראה שכל אחד יודע לשטוף רכב זה לא נכון כלל. אנשי מקצוע ידעו להתאים לרכבכם את חומרי הניקוי הנכונים והטיפול הנכון. לא כל סבון מתאים לשמשה ולא כל סבון מתאים לשלדת הרכב. ההתאמה חשובה לצורך שמירה על האוטו והגעתו לרמת הניקיון הגבוהה ביותר

בנוסף, יש חומרים שלאנשי מקצוע יש ולא נמכרים ברשתות אלא בחנויות מיועדות. כפי שהסברנו על המכונות שהינן ייחודיות לאנשי מקצוע ברוב המקרים כך גם החומרים השונים שמחזיקים אנשי המקצוע.

 

זהירות

אנשי המקצוע יודעים להיזהר ולא לפגוע לכם ברכב, לא לשרוט אותו או לנפץ בטעות את השמשה. אם תשטפו לבד את האוטו ייתכן שמבלי לשים לב תצרו שריטה באוטו מהסקוץ'. זוהי טעות שלא תקרה לאיש מקצוע.

 

רכב בשטיפה