למה זה משנה באיזו תדירות מנקים את השטיחים?

 מכירים את המפשט – "הפרטים הקטנים עושים את ההבדל" ? אם לא הגיע הזמן שתכירו.

הכוונה של המשפט שדווקא השקעה בדיוקים וההעמקה של כל דבר, היא משנה את התמונה שלמה.

הכלל הזה נכון להכל, ובמיוחד לעיצוב הבית. לעיתים נדמה שהפרטים הרבים שנמצאים בבתים שלנו הם מיותרים ומסמלים את תרבות השפע בה אנו חיים, אבל הם אלה שיוצרים את האווירה הייחודית לכם.

שטיח הוא אחת הדוגמאות הטובות – אמנם הוא גם מבודד את הקור מהרצפה, אבל הוא בעיקר פריט עיצובי יפהפה שחשוב לשמור על הניקיון שלו!

 

למה חשוב לשמור על ניקיון?

ניקיון הבית הוא הדבר הבסיסי ביותר, משום שהוא משפיע על האווירה הכללית ועל הרגשות של דיירי הבית. כשהבית מלוכלך, אף אורח לא ירצה להיכנס אליו, וגם אתם לא תשמחו להיות בו. לעומת זאת, בית נקי, בושם, מושקע ומעוצב הוא בית שיוצר משפחה רגועה ושמחה, שיודעת לתקשר בצורה נכונה ונעים לה בתוך הבית שלה. אם אין לכן זמן לדאוג לניקיון, תוכלו לפנות לחברה של ניקוי שטיחים מקיר לקיר.

 

שטיח מתמלא באבק

הסיבה הראשונה שבעקבותיה חשוב להשקיע בניקוי של שטיחים היא – האבק – האויב המושבע של חובבי הניקיון. השטיח נמצא על הרצפה לכן באופן טבעי הוא מתמלא אבק ולכלוכים. אם לא תנקו אותו מעת לעת אתם תראו שהוא מאבד מהצבע שלו, נהיה דהוי ויעלה בכם החשק להחליף אותו. אז במקום להחליף שטיחים כל הזמן, פשוט תנקו אותם!

 

על השטיח דורכים כל הזמן

סיבה נוספת לכך שהשטיח הוא פריט עיצובי שנוטה להתלכלך לעיתים קרובות היא – כולם דורכים עליו. טם הנעליים מלאות בוץ, מאובקות או שנדבק אליהם משהו – השטיח הוא זה שסופג את הכל. אין פלא כי הוא הפריט שהמלוכלך ביותר.

 

ג'וקים באים לשטיח

אם תנערו תא השטיח אתם תגלו שהרבה מהג'וקים שזוחלים על רצפת ביתכם מגיעים אליו – נמלים, עכבישים וכיוצא בזה. על מנת להוציא אותם יש לנקות את השטיח מעת לעת בעזרת חברה מקצועית שמתמחה בתחום.

 

כל כמה זמן כדאי לנקות שטיח? ואיך?

זה משתנה משטיח לשטיח, אך שטחי שנמצא במרכז הבית – כדאי לנקותו כל חודשיים בערך, או כשאתם רואים שהוא צובר לכלוך רב. הדרך הטובה ביותר לקנות שטיח היא באמצעות חברה שמתמחה בניקוי. השירות לא עולה הרבה כסף והשטח יחזור אליכם כמו חדש.

 

סיכום

ניקוי שטיחים נעשה בצורה הטובה ביותר על ידי חברה טובה – אז היכנסו לאתר של "מבריק" ותמצאו אנשי מקצוע מעולים שיחזירו לכם שטיח מבריק. חשוב מאוד לדאוג לניקיון השטיח כיון שהוא נוטה לספוג לכלוכים רבים – דורכים עליו, הוא צובר אבק וכו'. אם תדאגו לניקיון בבית שלכם אתם תשמחו על ההשקעה, כי הוא יהפוך למרחב נעים ויפה.

 

שואב