למה חשוב להשוות מחירים לפני הזמנת הובלה עם מנוף

מעבר דירה הוא מהלך מורכב ולעיתים רבות מלווה בסטרס ולחץ רב, שכן ישנם משתנים רבים בתוכו שעלולים להשתבש. אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר במעברים שכאלו הוא המנוף – שחקן קריטי במקרים בהם אין מעלית בבניין או שיש צורך להעביר רהיטים מאסיביים וכבדים. מה כדאי לתכנן מראש? איך עושים זאת? כל הפרטים ממש כאן.

 

למה מנוף?

ישנם אלמנטים רבים שיכולים להשתבש במעבר הדירה: רשימות שלא ייעשו כמו שצריך, חפצים שיישארו מאחור, נזק לרהיטים, הוצאות כספיות שלא צפינו, אובדן של פריטים יקרי ערך, ועוד. בכדי לצמצם את הסיכוי שכל אלו יקרו, חשוב לעשות מחקר מקדים לחברת ההובלה עמה נצא לדרך, ולשקול את האופציה של שירות הובלה עם מנוף. מהם יתרונותיו של המנוף?

  • חוסך בזמן: שימוש במנוף עבור הובלת רהיטים יצמצם את זמן ההובלה כולה בהרבה, שכן המנוף מסוגל להוביל כמות אדירה של פריטים הרבה יותר מהר ממובילים שיסחבו אותם על הגב במעלה קומות רבות.
  • שמירה על הרהיטים: הובלת רהיטים עם מנוף היא דרך בטוחה יותר להעביר את החפצים שלכם מבלי לגרום להם נזק. לא יהיה צורך לגרור אותם, להרים אותם במדרגות או לדאוג שיחבטו בקיר או בפינה של מעקה.
  • פחות בלגן: המובילים לא יצטרכו להתהלך הלוך ושוב במדרגות הבניין, ותקבלו הובלה שקטה, מהירה וחסרת דאגות או רעש לשכנים.

למה מנוף

מה משפיע על מחיר ההובלה?

אז החלטנו שמנוף הוא הפתרון האידיאלי עבור המעבר שלנו. עכשיו כדאי שנבצע השוואת מחירים בין ברות שונות שמציעות את השירות הנ״ל, כדי לוודא שאנחנו מקבלים את העסקה הטובה ביותר מבלי להתפשר על איכות העבודה. אז מה ישפיע על מחיר ההובלה?

 

באיזו קומה הדירה שלכם ממוקמת

דירה בקומה 2 תצריך פחות זמן עבודה למנוף מאשר דירה בקומה 7, בגלל גובהה.

 

טיימינג

אם אנחנו מתכננים לעבור דירה בעונת השיא של המעברים, שהיא הקיץ – המחיר עלול לעלות מעבר לסכום שמקובל בתקופות אחרות בשנה.

 

כמות הפריטים

אם המנוף צריך לבצע מספר ׳נגלות׳ גדול, השירות יעלה יותר. אם מספר החפצים שנעביר בעזרת מנוף קטן, וניתן לסיים את העבודה בפעם או פעמיים, ההובלה בעזרת המנוף תעלה הרבה פחות.

 

הערכת זמן העבודה

חברת ההובלה צריכה לקבל מכם רשימת תכולה של כל חפצי המעבר, ולהעריך כמה זמן העבודה עצמה תיקח – לפי הערכה זו ייקבע גם המחיר – שכן עבודה של שעתיים תעלה פחות מעבודה של 6 שעות.

מה משפיע על מחיר ההובלה

לסיכום

מעבר דירה הוא תהליך מתיש ומלא במשימות שונו, וכדי להבטיח שהכל ילך חלק (או לפחות, הרוב) חשוב לתכנן מראש כמה שיותר אלמנטים ממנו – מחירים, דרכי הובלה, שימוש במנוף, איך מכינים את החפצים שלנו לקראת ההובלה, מה כדאי לברר פעמיים ועוד. עם מחקר נכון ותכנון מקדים, יום המעבר לא צריך להיות כאב ראש – אלא חוויה מרגשת לקראת התחלה חדשה.

למה חשוב להשוות מחירים לפני הזמנת הובלה עם מנוף