למה כדאי לרכוש מדיח כלים?

שטיפת כלים היא מטלה שרובנו נאלצים להתמודד איתה באופן יומיומי. זה גוזל זמן, זה מעייף, והאמת היא שאף אחד לא נהנה מקרצוף הלכלוך המצטבר בתחתית הכיור. אולי בעבר מדיח כלים נחשב למותרות, אבל כיום ניתן למצוא אותו כמעט בכל בית. אם נמאס לכם משטיפת כלים ידנית ואתם מחפשים מוצר שיקל על חייכם, מדיח כלים יכול להיות הפתרון עבורכם. 

 

חיסכון בזמן

אחד היתרונות הכי חשובים של מדיח כלים הוא כמות הזמן שהוא חוסך. שטיפת כלים ידנית יכולה לקחת זמן רב, במיוחד כאשר מדובר בכמויות כלים גדולות. לעומת זאת, במדיח כלים ניתן להתחיל את השטיפה בלחיצת כפתור, ופשוט לתת לו לעשות את העבודה בשבילכם.

מדיח כלים

חיסכון במים

בעבר, התפיסה הרווחת הייתה כי מדיח כלים מבזבז הרבה מים. למעשה, מחקרים מהשנים האחרונות מראים כי שטיפה ידנית גוזלת כמות מים כמעט כפולה משימוש במדיח, משום שבמדיח כמות המים מוגבלת לכל מחזור שטיפה. בנוסף, ניתן לבחור בקפסולות המאפשרות שטיפה יסודית ללא צורך בשטיפה ידנית מקדימה. כך תחסכו באנרגיה, במים וגם בכסף, בזכות חשבון המים המופחת.

 

איכות הסביבה

שימוש במדיח כלים הוא ידידותי לסביבה יותר מאשר שטיפת כלים ידנית. זאת משום שהמים החמים בכיור, במיוחד בחורף או בבתים ללא דוד שמש, מחוממים על ידי תהליך מזהם של שריפת גז טבעי. מדיח הכלים, לעומת זאת, חוסך בפליטות גזי חממה ובכמות גדולה של מים.

 

ניקיון הכלים

למדיח הכלים יש יתרון משמעותי על שטיפה ידנית ברמת הניקיון של הכלים. בשטיפה ידנית, ספוג הרחצה מתמלא בבקטריות אם לא מחליפים אותו בתדירות גבוהה מאוד, בנוסף למגבת ומשטח הייבוש שמתלכלכים בקלות. לעומת זאת, הכלים במדיח נשטפים בטמפרטורה גבוהה שלא ניתן להגיע אליה בשטיפה ידנית, אשר מנקה את הכלים באופן המיטבי ומחסלת הרבה יותר חיידקים.

כלי אוכל

שמירה על עור הידיים

לעומת שטיפת כלים ידנית, מדיח הכלים מונע מכם את ההתעסקות המיותרת בלכלוך ובחומרי ניקוי אשר חשיפה ממושכת אליהם פוגעת בעור וגורמת ליובש. באמצעות השימוש במדיח כלים, תוכלו גם להנות מכלים נקיים וגם מעור ידיים בריא.

 

מגוון עיצובי

מדיחי כלים מגיעים במגוון גדלים, צבעים ועיצובים שניתן להתאים למראה החלל בו אתם בוחרים למקם את המדיח שלכם. למשל, אם אתם רוצים מדיח כלים עבור המשרד, ישנם מדיחי כלים משרדיים קומפקטיים ויעילים הפועלים במהירות. אם תרצו מדיח כלים עבור הבית, תוכלו לבחור במדיח גדול ולהתאים אותו לעיצוב המטבח שלכם.

 

סיכום

מדיח כלים איננו מותרות אלא השקעה יקרת ערך המאפשרת לכם חיסכון בזמן ואנרגיה שניתן להשקיע בדברים חשובים יותר. בנוסף, אופן הפעולה של מדיח הכלים תבטיח כי אתם שומרים על הבריאות, ההיגיינה האישית ואיכות הסביבה, בתוספת טאץ' עיצובי מיוחד שניתן להתאים בדיוק למטבח שלכם.

מדיח כלים