האם חובה לעשות ביטוח בית משותף

המילה "חובה" היא מילה שאותה אנחנו מכירים מכל מיני מקומות בחיים שלנו – חוק חינוך חובה, גיוס חובה לצבא ההגנה לישראל, וגם חובות שקשורות בעצם היותנו אזרחים במדינת ישראל ובני אדם בכלל.

לצד הדברים שאותם חובה עלינו לעשות, קיימים גם דברים שעליהם אין כל חובה, אבל בהחלט מומלץ לעשות אותם.

היום נענה יחד על השאלה האם חובה לעשות ביטוח בית משותף, ונגלה שהתשובה היא קצת יותר מורכבת ממה שאולי אתם חושבים כרגע.

קדימה, יצאנו לדרך עם כל מה שחשוב שתדעו.

 

ביטוח בית משותף – חובה שאתם רוצים לקחת על עצמכם

בהמשך לדברים שאותם ממש לא חובה שתבצעו אבל בהחלט מומלץ שכן – בואו נדבר על ביטוח בית משותף. אז לא, אף אחד לא יכעס עליכם אם לא תעשו ביטוח בית משותף, ובוודאי שאף אחד לא יכול להכריח אתכם לעשות אותו, אבל בינינו לביניכם – ממש כדאי שכן תעשו אותו!

ביטוח בית משותף הוא אחד הדברים הכי חשובים בעולם של היום, והוא היחיד שיכול לספק לכם שקט נפשי וראש שקט בכל הנוגע למתרחש בבניין שבו אתם מתגוררים. בין אם אתם יחידים, זוגות או משפחות, בואו נבין מהם היתרונות הגדולים שביטוח בית משותף מביא איתו.

 

מה כולל ביטוח בית משותף?

אז ביטוח בית משותף הוא אחד מסוגי הביטוח הנמכרים ביותר היום במדינת ישראל בפרט ובעולם בכלל. מדובר כאן על סוג ביטוח שיכול לכסות את כל הנזקים שעלולים להיגרם לבניין – שריפה, פריצה, פיצוץ ועוד. אז נכון, אולי עצם קיומו של הביטוח לא ימנע מהנזקים האלו להתרחש, אבל אם וכאשר הם אכן יתרחשו – לפחות תוכלו לדעת שאתם מכוסים מבחינה ביטוחית.

המשפט "עדיף להיזהר מאשר להצטער" נולד בדיוק ממקרים כאלו, שבהם אנשים לא מיהרו לעשות ביטוח בית משותף, ומצאו את עצמם מתמודדים עם נזקים אדירי מימדים, שגרמו להם להפסדים של עשרות אלפי שקלים, אם לא מאות אלפי שקלים ולפעמים אף יותר. הביטוח הוא היחיד שיכול להבטיח שלנזקים האלו יהיה כיסוי בפועל, ושלא תאלצו להפסיד מכיסכם עבור שום נזק שייגרם לבניין.

 

האם ביטוח בית משותף מגיע עם אפשרויות נוספות?

חשוב להכיר בכך שביטוח בית משותף אכן מביא איתו אפשרויות הרחבה נוספות, עם ביטוחים כמו ביטוח צד ג', ביטוח מקיף לדירות בבית המשותף, ביטוח למתקני הבית המשותף, ביטוח כספי הבית המשותף, ביטוח חבות מעבידים ועוד. ככל שתגדילו יותר את היקפו של ביטוח בית משותף, כך תוכלו להבטיח שעל כל נזק שלא יגרם, מכל סוג שהוא – תוכלו לקבל פיצויים בהתאם.

דברו עוד היום עם נציגי וועד הבית בבניין שבו אתם מתגוררים, והעלו בפניהם את האפשרות לביטוח בית משותף. אם אתם הנציגים האלו – העלו את האפשרות בפני כלל הדיירים המתגוררים במבנה, ויחד תוכלו לצאת לדרך שתגן על כולכם. בהצלחה!

 

מבנה