4 דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים חברת הובלות

אם אתם מתכננים לעבור דירה בקרוב, כדאי שתדעו שמדובר בהליך שצפוי לקחת מכם לא מעט אנרגיה.

כדי שתוכלו לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר, אתם צריכים לדעת מהם הדברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים חברת הובלות.

נפגשנו עם זוגות שעברו לא מעט דירות בחייהם כדי לסכם בפניכם את 4 הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת בנושא.

רוצים לשמוע מהם? קראו את 4 השורות הבאות ותגלו.

 

  1. תבדקו שמדובר בחברה עם ניסיון

הדבר הראשון שכדאי שתבדקו לפני שאתם שוכרים חברת הובלות הוא ניסיון. אתם הרי לא רוצים לגלות ביום ההובלה שמגיע אליכם מוביל שאין לו מושג מה עליו לעשות. לכן, חשוב שתבררו עם החברה שיש לה ניסיון בתחום. ניסיון של לפחות 3 שנים עשוי להספיק כדי לאפשר לכם להיות רגועים. אם אינכם בטוחים שמדובר בחברה שעומדת בסטנדרט זה, כדאי שתמשיכו לפסקה הבאה ותגלו מה עליכם לעשות כעת.

 

  1. תבדקו שיש עליהם המלצות

הדבר השני שכדאי שתבדקו זה המלצות. אתם חייבים להיות בטוחים שמדובר בחברה מומלצת, כזו שתעביר את תכולתה בית שלכם מבלי לפגוע בפריטים יקרי ערך. הזוגות שעמם שוחחנו כדי לרכז עבורכם את כל המידע הנוכחי ציינו שהם נעזרו לא פעם בחברת הובלות בנתניה והם יצאו מרוצים מאוד. שאלנו אותם מהן הדרכים שאפשרו להם לקבל המלצות אמינות והם ציינו בפנינו שיש 3 דרכים עיקריות:

  • לפרסם פוסט בפייסבוק ולשמוע את חכמת ההמונים
  • לשאול שכנים, מכרים וחברים שעברו דירה לא מזמן ונעזרו בחברת הובלות
  • לערוך חיפוש בגוגל ולקרוא ביקורות ודירוגים של גולשים

 

  1. תבדקו שיש להם את הציוד הדרוש

כעת, אחרי שבדקתם שמדובר בחברה שיש לה ניסיון והמלצות, אתם צריכים לברר שיש לה את כל הציוד הדרוש. אתם הרי לא רוצים להגיע ליום ההובלה ולראות שהמובילים שכחו להביא איתם את גליל הניילון שצריך לעטוף את המקרר או את שידת המגירות שלכם. אם יש לכם ציוד יקר ערך או ציוד ייחודי (כמו למשל ציוד שמשמש אתכם לצרכי עבודה), כדאי שתציינו זאת מראש מול המובילים.

 

  1. תבדקו שיש להם את הכתובת המדויקת

אין דבר יותר מדכא מלהבין שהמובילים הגיעו לרחוב הגלבוע אבל בחיפה ולא בירושלים. לכן, שימו לב שאתם מוסרים למובילים את הכתובת המדויקת. כדי שתוכלו להיות בטוחים שהם קיבלו את הכתובת, אתם צריכים לשלוח אותה במסרון או בוואצאפ (בכל מקרה, שיהיה בכתב ולא בעל פה). כך, אם תהיה אי הבנה, תוכלו להוכיח שציינתם את הכתובת המדויקת מראש.

 

לסיכום

יש 4 דברים שכדאי לבדוק לפני ששוכרים חברת הובלות: ניסיון, המלצות, ציוד מתאים ומסירת כתובת מדויקת. כעת, כשאתם יודעים מהם הדברים הללו, אתם יכולים ליצור קשר עם חברת הובלות ולהתחיל לארוז את עצמכם. שיהיה בהצלחה!

משאית