לתת 'קיק' למשרד שלכם – תמונות להדפסה על זכוכית אקסטרה קליר לעיצוב מרשים

עולם עיצוב הפנים הוא תחום עשיר ומגוון המשתנה מרגע לרגע. האפשרויות העולות בכל בית או משרד הן אינסופיות ולכל מעצב יש טעם וגישה שונה. השילוב בין יצירתיות מעוררת השראה ופיתוחים טכנולוגיים, מאפשר למעצבי פנים ליצור חידושים שרק הופכים את הבתים של הלקוחות ליותר ויותר מעניינים. חידוש אחד שיכול להזניק את הנראות של המשרד שלכם הוא זכוכית אקסטרה קליר.

 

מהי זכוכית אקסטרה קליר?

כבר במבט ראשון על הזכוכית, ניתן להבין שמדובר בחידוש שמשנה את עולם עיצוב הפנים. מדובר בזכוכית בעלת מראה נקי ומושך תשומת לב שניתן להשיג כמעט בכל גודל וצורה. זכוכית זו היא בעצם זכוכית מחוסמת. זאת אומרת שבשלב הייצור שלה היא הורתחה לטמפרטורות גבוהות במיוחד, מה שהביא אותה למצב עמידות גבוה. הדפסה על זכוכית אקסטרה קליר נעשית באמצעות טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת הדפסה של דיו על משטח נקי שכמעט לא עבר עיבוד, מה שהופך את ההדפסה למדויקת יותר ובעלת מראה עשיר וגוונים חזקים.

מהי זכוכית אקסטרה קליר?

היתרונות של זכוכית אקסטרה קליר

העובדה כי זכוכית אקסטרה קליר עברה הליך חיזוק והפכה לזכוכית מחוסמת, מאפשרת לנו להשתמש בה כמצע לכל עיצוב שעולה על רוחנו, וניתן להציבה בכל מקום בלי חשש, ממש כמו תמונה. אך כמובן שלא מדובר במשטח רגיל המשמש להדפסה (כמו קנבס או שמשונית).

זכוכית אקסטרה קליר שומרת על כל התכונות של זכוכית רגילה – היא בעלת מראה נקי ונוצץ, השקיפות שלה נשארת והיא מהדהדת את ההדפס שמוטבע עליה, מה שיוצר הבלטה של ההדפס. מעצבי פנים מאמצים את סוג הזכוכית הייחודי ומשתמשים בו כתוספת עיצובית שפעמים רבות משנה את תפיסת החלל כולה. השימוש בה מומלץ במיוחד בסגנונות עיצוב קלאסיים, בהם הניקיון והדיוק הם ערך עליון, וזה מתאים במיוחד במשרדים.

 

אילו הדפסים ניתן לבצע?

זכוכית אקסטרה קליר כשמה כן היא, בעלת מראה נקי במיוחד, מה שגורם לכך שההדפס אשר מוטבע עליה מקבל נוכחות מוגברת. לכן חשוב לבחור הדפס שישלים את התכונות הייחודיות של הזכוכית. ניתן לקחת השראה מהדפסי זכוכית קיימים ולבחור את העיצוב שיהיה הכי טוב עבורכם, או לבחור תמונה בהזמנה אישית שתעניק רובד אישי. מבחינה זו, השמיים הם הגבול.

אילו הדפסים ניתן לבצע 

שימושים עיקריים

לרוב, תמונת הזכוכית תוצג בתלייה על קיר מרכזי בחלל. במידה ותרצו לשבור את המוסכמות (אבל לא את הזכוכית) תוכלו לבחור להניח אותה גם על משטח מסוים – רק שימו לב שהיא מקובעת כהלכה ושאין סכנה של החלקה. בנוסף, הצבת תמונת הזכוכית במתחם המשרד יעניק לסביבת העבודה מראה רציני ואלגנטי.

סיכום

אין ספק שזכוכית האקסטרה קליר היא תוספת משמעותית לחלל המשרדי ושהיא משנה את חוקי המשחק בכל מה שקשור להדפסים. כתוצאה מאופן הייצור שלה, הזכוכית מקבלת תכונות של כל זכוכית אחרת אך נחשבת לעמידה יותר. מעצבי פנים רבים כבר אימצו את החידוש הנפלא והוסיפו זכוכית זו לעיצובים של לקוחותיהם המרוצים.

 

לתת 'קיק' למשרד שלכם - תמונות להדפסה על זכוכית אקסטרה קליר לעיצוב מרשים