מאמן אישי – האם הוא בעל מקצוע לכל דבר

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה במספר המקצועות החדשים. מדובר במקצועות שהתווספו כדי לאפשר לכל אחד ואחת מאתנו ליהנות מחיים טובים ונוחים יותר. כחלק מסדרת מדריכים שכתבנו בנושא, אנחנו בודקים בכל פעם פרטים על בעלי מקצועות שהם חדשים יחסית בעולם שלנו. במדריך זה בחרנו להתמקד במקצוע המאמן האישי ויצאנו לבדוק מה זה בכלל? האם מדובר בבעל מקצוע לכל דבר? ואיך בוחרים בעל מקצוע שכזה? הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החשובים.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את כל הפרטים המדויקים ביותר אודות המאמן האישי, היינו צריכים לפגוש אנשים שהסתייעו בו. כך בעצם יתאפשר לנו לענות על השאלות החשובות הבאות:

  • מה זה בכלל מאמן אישי?
  • האם הוא בעל מקצוע לכל דבר?
  • איך אפשר להגיע אל מאמן אישי מומלץ?

אל הגורמים הללו הגענו כמו במדריכים הקודמים, באמצעות סקר שפרסמנו ברשתות החברתיות. זו ההזדמנות להודות לכל אלו שסייעו בכתיבת המדריך וענו על הסקר המדובר. בזכותכם, המדריך רואה אור.

 

אז מה זה בכלל מאמן אישי?

כחלק מהסקר שהעברנו בקרב הגולשים, יצאנו לבדוק מה זה בכלל מאמן אישי. אנחנו מוכרחים להודות שבהתחלה בכלל חשבנו שמדובר באימון כושר אישי, אבל מהתשובות שקיבלנו בסקר, התברר לנו שיש מטפלת בשם אפרת נקש שהיא נחשבת למספר 1 בתחום. כשהעמקנו בפרטים שכתבו עליה, הבנו שמדובר באימון אישי להצלחה בתחומים שונים בחיים ולא בתחום הרמת המשקולות או אימוני כושר.

 

אז מאמן אישי זה מקצוע בפני עצמו?

בהחלט. מתברר שהרבה אנשים מוותרים על ספת הפסיכולוג וממירים אותה בכורסא הנוחה או בכיסא של המאמן האישי. שכן, המאמן מאפשר למטופלים שלו להגיע להישגים גבוהים בחיים תוך שימוש בכלים שונים. יש מטפלים שמבצעים טיפול ממוקד ליצירת שינוי באמצעות שיטת NLP  בזמן שיש מי שמאפשרים למטופלים להגיע לשינוי בדרכים אחרות, באמצעות טיפול קבוצתי ועוד.

 

איך תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים במאמן אישי מומלץ?

כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים בבעל מקצוע מומלץ בתחום, עליכם לבדוק תחילה שיש לו הסמכה בנושא. שכן, אנו עדים לכך שישנם שרלטנים שמציגים את עצמכם כבעלי מקצוע בתחומים שונים רק בשביל לקבל כסף וללכת. כדי שתוכלו להיות בטוחים, אתם יכולים לערוך חיפוש ברחבי הרשת ולקבל פרטים וחוות דעת על מטפל מומלץ. הנה כמה דרכים שאתם יכולים ליישם כדי להגיע למטפל טוב:

  • באמצעות קריאת פוסטים בקבוצות NLP בפורומים
  • באמצעות פרסום פוסט בעמוד הפייסבוק שלכם
  • באמצעות קריאת ביקורות בעמוד הפייסבוק העסקי של המאמן האישי שהוצע לכם

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם ולנו להבין שיש כזה דבר מאמן אישי והוא לא נמצא בחדר הכושר. כעת, כשהפרטים ידועים לכם, נותר לכם רק לבדוק אם אתם זקוקים למטפל.

פגישה