מדבקות יפות למעבר דירה – האם זה משפר את התהליך

תהליך מעבר דירה הוא תהליך מאוד מורכב ומייגע, שיכול להיות קשה למדי עבורנו, ועבור הילדים.

בתהליך אריזת הבית אנו מחפשים לרוב פתרונות יצירתיים שיעזרו לנו לארוז את הבית יחד עם הילדים בצורה שתהיה קצת יותר מהנה ותהפוך את המשימה לפעילות משפחתית שכולם יכולים לעשות יחד.

מדבקות יפות יכולות להפוך את העניין למהנה, מסודר ומאורגן הרבה יותר – ובמאמר הבא נסביר בדיוק מדוע.

תהליך מעבר הדירה יכול להיות מאוד מורכב וקשה, מכיוון שמשימת אריזת הבית היא אינה משימה פשוטה כלל וכלל.

רבים מאיתנו נתקלים בקושי לגייס את ילדינו למשימת אריזת הבית לקראת המעבר, ולא  בכדי – מדובר במשימה די משעממת ומעייפת, גם עבורנו ובמיוחד עבור הילדים.

אך קיים פתרון פשוט ונחמד עבור המשימה – מדבקות שם שניתן להדביק על הארגזים, על פי מה שנשים בתוכם – כיום ניתן להזמין מדבקות כאלו דרך האינטרנט, וניתן לבחור בקפידה בדיוק מה יהיה כתוב עליהן, כך שלמעשה תוכלו להזמין כמה מדבקות שתרצו ולכתוב עליהן כל מה שתוכלו להעלות על דעתכם. איך זה עובד? המשיכו לקרוא.

 

מדבקות שם בהזמנה

כיום ניתן להזמין מדבקות מעוצבות דרך האינטרנט ממש בקלות, ולמעשה תוכלו גם לבחור מה יהיה כתוב על המדבקות הללו, ומה יהיה העיצוב שלהן באופן כללי.

התהליך פשוט למדי, כל שתצטרכו לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט המיועד לעיצוב מדבקות אלו, לבחור עיצוב, לכתוב את המלל שתרצו שיופיע על המדבקה, להוסיף תמונה אם תרצו – וזהו! יש לכם מדבקה משלכם.

עד היום, לרוב הסתפקנו בלורד שחור שאיתו כתבנו תיאור פשוט למה שנמצא בתוך הארגז, על מנת לזהות מה מכיל כל ארגז בתהליך מעבר הדירה ופריקת הציוד בבית החדש, אך המדבקות יכולות להפוך את התהליך להרבה יותר אסתטי, נעים לעין ומהנה – במיוחד עבור הילדים שלנו.

 

מהנה עבור הילדים

ילדים אוהבים מדבקות, את זה כולם יודעים, זה לא דבר חדש לאף אחד מאיתנו – גם אנחנו כילדים התלהבנו ממדבקות ומההתעסקות עמן בכל הזדמנות.

כשאנחנו עומדים בפני משימת מעבר דירה ואריזת הציוד בבית, לרוב ניתקל בקושי אל מול הניסיון לגייס את ילדינו למשימה – אך שילוב מדבקות בתהליך האריזה יכול לעזור לכם לגייס אותם הרבה יותר בקלות.

תוכלו להזמין מדבקות שונות שעליהן יהיה כתוב לדוגמא – "הבגדים של נועה", "הבגדים של נדב", "הצעצועים של לירון" וכן הלאה, ולעזור להם לארוז את חפציהם בחדר, ובכל פעם שהילדים מסיימים לארוז ארגז, הם יוכלו להדביק את המדבקה המתאימה עם שמם על הארגז.

זה אולי נשמע פשוט, אבל לילדים התהליך הזה יכול להיות מהנה ומיוחד, ועבורנו כהורים זו יכולה להיות הזדמנות מצוינת ללמד אותם סדר וארגון והשלמת משימות חשובות.

 

סבל