מהי מיטת מעבר – ואיך כדאי להוביל אותה

התינוק שלכם כבר לא כל כך קטן בשביל לול? מצד שני הוא פצפון לעומת מיטת ילדים או נוער? יש לכך פתרון – מיטות מעבר. אז מה מאפיין מיטות מסוג זה? למי הן מתאימות ומה ייחודי בהן? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

גיל שהוא אמצע

מגיעה תקופה בה התינוק שלכם כבר לא כל- כך קטן מבחינה פיזית, בערך בין גיל שנה וחצי לשלוש. כמובן, שהדבר אינדיבידואלי ותלוי גם במבנה גופו של התינוק והאופי שלו, אך לרוב אלו הגילאים. בתקופה זו, מיטת התינוק, הלול היא די קטנה בשבילו, עם זאת מיטה של ילדים עלולה להיות גדולה מידי עבורו ואף מסוכנת לגודלו הקטן. לכן, הפתרון האולטימטיבי לגילאים אלה הוא מיטת מעבר.

 

מהן מיטות מעבר

מבחינה טכנית מיטת מעבר מותאמת למזרנים במידות של 150-130 ס"מ וברוחב של כ- 80 ס"מ. מזרנים אלה מיועדים גם למיטה של תינוק. ההבדל הוא בין המיטות עצמן. מיטת המעבר דומה במבנה שלה למיטה רגילה אך כמובן שקטנה ונמוכה יותר, כל זאת בכדי שלילד תהיה אפשרות נוחה לעלות לרדת מימה בצורה עצמאית וכן, לא ליפול חלילה. בנוסף, יש למיטה מעקה בטיחות.

 

יתרונות

ראשית, המיטה כשמה כן היא עוזרת למעבר בין לול לבין מיטה רגילה וכך מאפשרת לפעוט להתרגל למיטה קצת אחרת ולהרגיש נוח. כמו כן, קל לפעוט להתנהל עם המיטה בצורה עצמאית, דבר שנותן לו תחושת בטחון. מבחינת מקום, המיטה חוסכת מקום בחדר כי קטנה יותר ממיטות של נוער. בנוסף, יש לכך חסכון כלכלי, כיוון וניתן להשתמש במזרן של מיטת התינוק עבור מיטת המעבר.

 

סוגים שונים של מיטות מעבר

קיימות מספר אפשרויות של מיטות מעבר, נציג כמה מהן. ראשית, מיטת מעבר מדגם מלודי, של חברת טוויגי. המיטה היא בעלת עיצוב מלכותי וקיימים בה שני מעקות בטיחות בכדי להגן על הפעוט בצורה מקסימלית.

דגם נוסף, הוא מאי השייך לרהיטי טל. המיטה נחשבת כמפוארת ומתאימה לילדים בני שנה וחצי ומעלה. המיטה בעלת שש רגליים ומעקה בטיחות. ברהיטי טל יש דגם נוסף, שקד שגם הוא מתאים לגיל שנה וחצי ומעלה. למיטה שני מעקי בטיחות בצדדים וכן מעקה נוסף שניתן להעביר מצד לצד.

 

איך להוביל את המיטה

מיטות מעבר הן רהיט לא ענק אמנם אך גם לא קטן. ניתן להעביר את המיטה בצורה עצמאית עם עגלה שמותאמת ומחוברת רכב גדול. במידה והמיטה עדיין לא מורכבת כדאי להעביר אותה מפורקת ולהרכיב רק בבית בחדר המיועד. כמו כן, יש אפשרות להזמין שירותי הובלה מהחנות הישר לביתכם.

 

בסיכומו של דבר

מיטות מעבר הן פתרון אולטימטיבי לשלב הביניים בין מיטת תינוק למיטה של גדולים. הן בעלות אמצעי בטיחות ומותאמות לגילאים שנה וחצי ומעלה. ניתן להוביל אותן כמו כל רהיט, או בצורה עצמאית או באמצעות חברות שנותנות שירותי הובלה.

ילד שוכב על המיטה