מה הדרך הנפוצה ביותר להובלת מכולות ומתי צריך לעשות זאת?

הייבוא או הייצוא תורמים לאחוזים ניכרים מן ההכנסות במרבית הכלכלות במרחבי תבל. עסקינן אודות סחורות מכל מיני מדינות לאחרות במנעד רב של אמצעי תחבורה. ברם, באופן ההובלה, הובלת מכולות מהווה את שם המשחק בהתרה של הובלת מטענים, בעוד כל מיני מטענים נארזים כראוי בתוך המכולות ומועברים ממקום למשנהו.

ממש מומלץ שתקפידו לקרוא קצת יותר מהפתיח של המאמר הנ"ל, ואל תפסיקו בו, תמשיכו לקרוא עד הסוף, כי רב הנסתר על הגלוי, וכך תוכלו לגלות – מה הדרך הנפוצה ביותר להובלת מכולות ומתי צריך לעשות זאת?

 

האם הובלת מכולות מתהדרת ביכולת הגמישות המדהימה שלה?

הובלת מכולות היא כה גמישה, בעיקר משום שיש ביכולתה לשאת כל מיני סוגים של מטענים, כמו למשל – היא מסוגלת לשאת בבטחה רבה חומרים נוזליים מסוכנים, כדוגמת – פחמימנים. כמו כן, יש ביכולתה להעביר משא מוצק, כגון – חיטה או אפילו רכב, וכיוצא בזאת. ההובלה במכולות מקלה על מעבר של כל מיני סחורות בכל המדינות, משום שהיא הופכת את ההובלה לכדי רב תכלית וגמישה למדי. הבשורה המשמחת היא שמשקל המטענים המינימלי הוא טון אחד, כי אז יש לה פוטנציאל אדיר לשאת המון סחורה בהובלה אחת.

 

מה כה מייחד את חברת המעליות ירטל?

קצרה היריעה מלהכיל את כל מה שמייחד את חברת מעליות ירטל, בכל זאת נציג לפניכם את החשוב מכל –

  • חברת ירטל נוהגת לשתף פעולה עם היזמים של תמ"א 38 בכל ההיבטים של ביצוע, ייעוץ ותכנון של הוספת מעלית במבנה קיים.
  • החברה מתמחה בתכנון הנדסי מורכב.
  • בתור חברה שעוסקת בענף הבנייה והמעליות, היא מבצעת, בהתאם לדרישת בעלי הנכסים, מעטפת חיצונית, שיפוץ של חדרי המדרגות, קומת הלובי והכניסה וקומת העמודים, וכיוצא בזה.
  • חברת ירטל מבצעת עבודות בנייה, התאמה של חדרי המדרגות לשם הוספת מעליות או בנייה של פירים.

 

מה הדרך הנפוצה ביותר להובלת מכולות ומתי צריך אותה?

וכעת הגיע הזמן להשיב על שאלת מיליון הדולר שלנו – מה הדרך הנפוצה ביותר להובלת מכולות ומתי צריך לעשות זאת? מאוד חשוב להקפיד על אבטחת הסחורה, מפאת הסיבה שהיא מובלת במכולה של משלוח, וחשוב שהיא תגיע ליעד בבטחה. כל הסחורה תועמס במכולה באטימה לגמרי. ולמה התכוון המשורר בדבריו אלו? ובכן, גם חפצים זרים אינם עשויים לבוא עמם במגע, על מנת להסב לנזק מסוים. יתרה מזאת, גם למזג אוויר סוער לא קיימת כל השפעה על הסחורה שמועברת במכולה, מה שהופך את הובלת המכולה למושלמת בשביל פריטים, כמו למשל – מוצרי מזון או חומרי גלם. וגולת הכותרת – הובלה במכולה לרוב עשויה ממתכת איתנה ועמידה, אשר מסוגלת להגן על הסחורות מכל תנאי האקלים או מפני מקרי גניבה.

בדרך כלל הובלה במכולה נעשית על ידי אוניות מטען, שיש בהן את כל האינפורמציה הנדרשת על מה שיש בה. הדבר מקל על פקידי המכס, כמו גם עליכם, לזהות לאלתר מה נמצא בה. זאת ועוד, זה מזרז את תהליך ההובלה, משום שהינו מגביל את העיכוב במשרדי המכס, תוך כדי בדיקה של הצלבת המוצרים, אחד אחרי השני.

ספינה