מה ההבדל בין הובלת מיטה ילד להובלת מיטה זוגית?

הובלה של מיטת ילד או הובלה של מיטה זוגית עשויה להיות קדחתנית ביותר, בפרט באם תנסו לעשות זאת בעצמכם. במרבית מן התרחישים אתם יכולים להיפצע משני סוגי מיטות אלו בשל חוסר בהצטיידות של ציוד הובלה בסיסי ומקצועי. למרות שמושא המאמר הינו – מה ההבדל בין הובלת מיטה ילד להובלת מיטה זוגית? חקרנו את הנושא לעומק, ובמחקר שעשינו ראינו כי אין כל הבדל בין הובלת מיטה ילד להובלת מיטה זוגית, גם לא במחירים…

 

האם שירותי חברת הובלות מיטה לילד מספקת משנה נוחות?

במידה ורכשתם דירה חדשה, או שאתם עוברים לדירה שכורה, במקום אטרקטיבי למדי, יהיו הסיבות למעבר הבית אשר יהיו, מעבר למקום חדש עשוי להיות משחרר, מרגש, מפתיע או מאתגר. ברם, תהליך המעבר, שבו כרוך הובלת מיטת ילד, מסוגל לקלקל לכם את כל ההיבטים החיוביים של מעבר דירה, וזאת משום שיעמדו בפניכם המון משימות, כמו למשל  – פינוי המיטה של הילד, אריזתה, הרמתה, השינוע שלה ואז הפריקה שלה.

מיטה לילד אינה דבר קל, בלשון המעטה, ולכן טוב תעשו באם תשכרו את שירותיה של חברת הובלות מקצועית, שתקל על המעבר דירה שלכם.

 

האם שירותי חברת הובלת מיטה זוגית יעזרו לכם להימנע מפציעות?

המון בני אדם, אשר צריכים להוביל מיטה זוגית, מבית אחד למשנהו, יוצרים קשר עם קרובי המשפחה שלהם, או לחלופין עם החברים הטובים שלהם, במסלול שמבטיח צחוקים, שתייה חריפה והמון אוכל.

ברם, שינוע של מיטה זוגית, שנחשבת לרהיט כבד, לכל דעה ועניין, עשוי לגרום לכם להיפצע, כמו לדוגמה – שפשופים, נקע, חתכים, תפיסת שרירים או אפילו שברים – במידה ואין באמתחתכם את הכישורים, היכולות והציוד המתאימים. הובלה של מיטה זוגית מאוד מסוכנת במידה וצריך להתנהל בתוך חללים של חדרי מדרגות או בתוך חללים צרים למדי.

 

האם שירותי הובלות מיטות, באופן כללי, יחסכו לכם הרבה הוצאות כספיות וזמן ניכר?

הובלה של מיטת ילד, כמו גם של מיטה זוגית, מהווה פרוצדורה שלוקחת זמן רב, והיא מאוד סיזיפית, מה שעלול לבוא על חשבון לוח זמנים העמוס שלכם. הבשורה המשמחת, שחברת הובלות אחראית על מובילים מנוסים ומקצועיים, שיש להם רקורד מוכח בהובלה של מיטות מזה שנים רבות, ואתם פשוט תהיו בשוק לגלות עד כמה הם זריזים ויעילים.

המובילים מסוגלים לעטוף חיש מהר את שני סוגי המיטות הללו, ולהעמיס אותן על גבי משאית ההובלה. הם עשויים לסיים את מלאכתם תוך כמה שעות ספורות, מה שלכם בוודאי היה לוקח כמה ימים טובים. במקום להתרכז בנושא של הובלות שני סוגי המיטות הנ"ל, תתמקדו בהתמקמות בדירה החדשה שלכם.

בנוסף לכך, במידה ותובילו את שתי המיטות האלו בעצמכם, תצטרכו לשאת בהוצאות כספיות בגין הדלק או בגין השכרה של ציוד הובלות אלמנטרי, או לנסוע הלוך ושוב, משום שאין ברשותכם משאית מתאימה בגודל שלה להובלות שכאלו. מכך נובע, כי הובלת המיטות על ידי חברת הובלות אף תחסוך לכם הרבה כסך, וכיום כל שקל חשוב.

מיטה זוגית