מה הוא אימון אישי?

בתקופה האחרונה אנו שומעים על מכרים רבים שבוחרים לקחת חלק בהליך אימון אישי. בהתחלה חשבנו שמדובר באימון שמתבצע בכותלי חדר הכושר, אך ככל שהזמן עבר, גילינו שאותם אנשים עוברים הליך מיוחד שאינו נוגע לפן הגופני, אלא לנפשי. יצאנו לבדוק במה מדובר וחזרנו עם מדריך מקיף שיציג בפניכם מה זה אימון אישי. הישארו אתנו ותצאו חכמים.

 

מה זה אימון אישי?

אז אימון אישי, מסתבר, זה קשר סינרגטי שבא לידי ביטוי בין מאמן לבין לקוח שרוצה לממש את הפוטנציאל הטמון בו. שכן, בכל אחד מאתנו חבוי פוטנציאל לא ממומש שצריך לצאת ולראות את העולם. המאמן האישי נקרא גם קואוצ'ר הוסמך לתחום זה והוא יכול לתת ללקוחות שלו מענה לצרכי אימון לפן האישי והמקצועי כאחד.

 

יסודות הליבה של האימון האישי

יסודות הליבה של אימון אישי נוגעות קודם כל לשינוי באורח החיים של האדם שפונה לאימון. שכן, במהלך האימון הוא מקבל את הכלים ואת ההכוונה שמאפשרים לו להגיע אל הדרך שבה הוא תמיד חלם ללכת. בנוסף לכך, האימון האישי מאפשר לתמוך באנשים בכל שלב שבו הם נמצאים. שכן, לא תמיד קל להגיע אל המטרה והיעדים שהוצבו בתחילת הדרך. בסופו של דבר האימון האישי מוביל לדברים הבאים:

  1. בנייה של מודעות
  2. חיזוק מנטלי
  3. הובלה לשינוי הנחוץ

הליכון

סוגי אימון אישי נפוצים

ציינו בפניכם קודם לכן כי ניתן לעבור אימון אישי שמקדם את האדם מבחינה אישית ותעסוקתית, אך האימון לא מסתיים פה. מי שלוקחים חלק באימון מסוג זה, יכולים לגלות כי האימון האישי מאפשר להגיע לרבדים עמוקים מאוד. הנה כמה סוגי אימון אישיים נפוצים ביותר:

  1. אימון למציאת זוגיות
  2. אימון תזונתי שממוקד בהרגלי אכילה
  3. אימון לילדים ולנוער ועוד

 

בחירה נכונה במאמן אישי מקצועי

יש כל מיני מאמנים אישיים וחשוב שתדעו שאתם פונים אל מישהו שמתאים לכם. שכן, מדובר בהליך אינטימי שמצריך מכם להיות אותנטיים וכנים עם עצמכם והמאמן. כדי שתוכלו לבחור במאמן מתאים, עליכם קודם כל לשאול חברים, מכרים או קרובי משפחה אם יש להם המלצה למאמן אישי. במידה ולא תמצאו תשובה בדרך זו, כדאי שתדעו שתמיד אפשר לפנות אל חכמת ההמונים ברחבי הרשת. כלומר, לפרסם פוסט בפייסבוק, לערוך חיפוש בלשונית הביקורות של גוגל או לקרוא חוות דעת שנכתבו בפורומים שונים שעוסקים בתחום זה. שימו לב שאתם גם משוחחים עם המאמן בטלפון לפני שתקבעו את הפגישה הראשונה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שמדובר בהתאמה מקסימלית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה זה אימון אישי. כעת, יש בידיכם את המידע המקיף בנושא, כך שבשלב זה, נותר לכם רק לערוך בירור מקיף דרך מכרים או ברחבי הרשת. שכן, כך תוכלו להגיע אל מאמן אישי מומלץ שמתאים לכם.

אימון