מה הוא מתקן מים תת כיורי?

מערכת המים התת כיורית הפכה ללהיט מיד עם הגעתה לישראל. מדוע? מפני שהישראלים הם אנשים שאוהבים את המים שלהם בטמפרטורה מדויקת, בטעם נהדר, באיכות סינון מצוינת, והכי חשוב – מבלי להתאמץ יותר מדי.

עד היום היינו צריכים לסחוב שישיות מים מהבגאז' או להעמיס על השיש בר מים גדול ויקר, אבל אז הגיע אלינו מתקן המים התת הכיורי – ששינה את כל כללי המשחק.

 

הכירו את הלהיט הבא בתחום המים

מתקן מים תת כיורי הוא מוצר מנצח, שמשלב את כל היתרונות שיש בבקבוקי מים מינרליים ובבר מים – מינוס החסרונות המוכרים של שני המוצרים הנ"ל.

סחיבה של שישיות מים מינרליים היא קשה ומייגעת, גם אם יש לכם מעלית וגם אם אתם גרים בבית קרקע. ואילו בר מים, קטן ומעוצב ככל שיהיה, עדיין תופס מקום על השיש, ולעתים מדובר בפקטור משמעותי, במיוחד אם יש לכם שיש קטן.

לכן מתקן המים התת הכיורי הוא מוצר מנצח – בר מים שמותקן מתחת לפני השטח, מתחת לכיור, ומספק לכם מים נהדרים ובריאים, במינימום מאמץ ומבלי לתפוס מקום על השיש.

 

התאמת המתקן למטבח שלכם

מערכת מים תת כיורית מעוצבת כך שתתאים לעיצובי ברז מודרניים ומסורתיים כאחד. זו תוספת כל כך שימושית ונוחה, שעם השימוש הראשון בה – אין ספק שתתאהבו בה מיד. מים רותחים וקרים בהישג יד, שתאפשר לכם לשתות מים ולבצע פעולות רבות במטבח בקלות רבה.

בין אם מדובר בעיקור של בקבוקים לתינוק, הכנת תה וקפה, אידוי ירקות, ועוד – את כל אלה תוכלו לעשות בקלות בעזרת מערכת המים התת כיורית. אל תחששו בקשר לעיצוב, מתקן מים תת כיורי כולל ברז אלגנטי שישתלב בצורה מושלמת במטבח שלכם.

 

היתרונות ברורים

שתיית מים היא חשובה ביותר לבריאות הגוף והנפש, ותורמת למראה של עור פנים ושיער בריא. אז מהן הסיבות שממש כדאי לכם להתקין מתקן מים תת כיורי בביתכם?

  1. מתקן מים תת כיורי מסנן באופן משמעותי את הכלור, החיידקים, ומזהמים שונים שמתנגבים למי הברז הרגילים.
  2. למים מטוהרים ממתקן המים התת כיורי טעם נהדר, מה שידרבן אתכם לשתות הרבה יותר, וליהנות מזה.
  3. הנגישות הרבה שבה ניתן לשתות מים נהדרים בלחיצת כפתור, מקלה על שתיית המים.
  4. שתייה מרובה של מים, שהופכת לקלה בהרבה בזכות מתקן המים התת כיורי, גורמת לנו לוותר על המשקאות הממותקים ולבחור במים, מה שתורם לבריאותנו ומקל על תהליך הירידה במשקל.
  5. בר מים תת כיורי חוסך בכסף, והנו זול בהרבה מקנייה שבועית של שישיות מים.
  6. בר מים תת כיורי חוסך מקום יקר על השיש.

 

לסיכום

אם קראתם עד כאן, כנראה שהשתכנעתם ביתרונותיו של המוצר המדהים הזה. אז למה אתם מחכים? הזמינו עוד היום את מתקן המים התת כיורי שלכם, ותתחילו לשתות!

עמדת שטיפת ידיים