מה הוא ניסור בטון?

חברת ׳מנסרים׳ מספקת לכם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בכל תחומי ניסור הבטון החל מעבודות תשתית ציבוריות ועד לצורכי שיפוץ מבנים. אנו עובדים עם אנשי מקצוע מוכרים ובעלי נסיון בכל חלקי הארץ, פנו אלינו ונמצא לכם את בעל המקצוע המתאים ביותר לסוג העבודה שאתם מעוניינים לבצע במחיר שאתם רוצים, גם אם מדובר בעבודה דחופה ומיידית.

 

מה הוא ניסור בטון?

ניסור וקידוח בטון נדרש כאשר אנו צריכים לפעור חורים ייעודיים בקיר בטון כמו למשל לצורך השחלת צינור פליטת אדים של מייבש כביסה דרך פתח בקיר או פתיחת חורים לניקוז מזגנים, לצורכי שיפוץ מאסיבי והורדת קירות שלמים או רק ניסור פתח מתאים ליצירת דלת או חלון. ניסור בטון נחוץ גם לעבודות תשתית ציבוריות כאשר יש צורך לפתוח מדרכה או כביש לטיפול בתשתיות.

 

מי אנחנו?

חברת מנסרים הוקמה במטרה להוות בית לאנשי מקצוע הניסור והקידוח בבטון. אנו עובדים עם אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים בכל חלקי הארץ ונמצא לכם את איש המקצוע המתאים ביותר על פי סוג העבודה שאתם זקוקים לה במקום ביצוע העבודה לנוחותכם. אנו ממליצים להעזר בשירותנו גם כשמדובר בעבודה במימדים קטנים כגון קידוח חור בקיר בטון, מהסיבה הפשוטה שגם אם נדמה לכם שתוכלו לעשות זאת בעצמכם באמצעות מקדחה ביתית, התוצאה עלולה להפוך לעוגמת נפש כאשר יפערו סדקים בטיח או שהזמן הממושך של הקדיחה דרך קיר בטון בעובי 10 ס״מ פשוט יתיש אתכם. אנו ממליצים שתניחו לאנשי המקצוע עם הציוד המקצועי לעשות עבודה נקיה ואיכותית עבורכם.

 

מה אנחנו יכולים לעשות?

אנו עובדים עם אנשי המקצוע המנוסים והמיומנים ביותר בתחומי ניסור וקידוח הבטון הבאים:

  • קידוח חורים למייבש או מכונת כביסה
  • ניסור בטון ליצירת דלת או חלון
  • הריסת מבנים
  • הסרת קירות שלמים לאיחוד חללים
  • חציבה בבטון המיועדת למראה אסתטי ונאה של הקיר לאחר שיפוץ
  • ניסור תקרה על מנת לאחד שתי דירות האחת מעל השניה או יצירת עליית גג
  • פינוי פסולת בנין במכולות
  • ניסור קורות ברזל
  • שירותי אס.או.אס למצבי חירום או עבודות מיידיות למניעת קריסת מבנה

 

איך אנחנו עושים את זה?

ניסור וקידוח בטון בטיחותי ואיכותי מורכב משלושה אלמנטים חשובים – צמצום עד למינימום האפשרי את הרעד בזמן הקידוח והניסור כדי שלא להזיק למבנה או לתשתית ולגרום לסדקים, דיוק מושלם וחד לתוצאות גבוהות ובטיחות מלאה למפעיל. אנשי המקצוע שלנו עובדים עם הכלים האיכותיים והמתקדמים ביותר כגון מסורי יהלום, מקדחי קונגו להריסה קלה ומקדחי ׳כוס׳ היוצרים חורים עגולים.

 

לסיכום

חברת ׳המנסרים׳ עובדת עם אנשי המקצוע המיומנים והמנוסים ביותר. אנחנו נמצא לכם את איש המקצוע המתאים ביותר עבור העבודה אותה אתם צריכים לבצע במקום שבו היא מתבצעת לנוחותכם, לביצוע מושלם ולשירות יעיל ונפלא.

מסור חשמלי