מה חשוב לבדוק לפני רכישת כספת?

כשמדובר בהגנה על חפצי הערך והמסמכים החשובים שלך, רכישת כספת היא אחת הדרכים הטובות ביותר לוודא שהם מאובטחים. עם זאת, יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני רכישת כספת, כמו גודל וסוג הכספת, מנגנון הנעילה ודירוג האש, במאמר הבא נסקור את שלושת המאפיינים החשובים שיש לקחת בחשבון טרם רכישת הכספת.

רכישת כספת היא לא תמיד עסק זול, על כן טרם הרכישה יש מספר דברים שעלינו לבדוק על מנת להבטיח כי אנחנו אכן עושים את ההחלטה הנכונה ביותר בנוגע לבחירת סוג הכספת. למעשה, קיימים 3 קווים מנחים לפיהם כדאי ללכת, רוצים לדעת עוד? המשיכו לקרוא.

 

גודל וסוג הכספת

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון בקניית כספת הוא גודל וסוג הכספת שיתאימו בצורה הטובה ביותר לצרכים שלכם. כספות מגיעות במגוון גדלים, מקופסאות קטנות וקלות משקל ועד כספות גדולות וכבדות.

אם אתם מחפשים לאחסן פריטים גדולים יותר, כמו אקדח, תכשיטים או מסמכים חשובים, תצטרכו לבחור כספת גדולה יותר. מצד שני, אם אתם רק מחפשים לאחסן פריטים קטנים יותר, כמו מזומן, מפתחות או דרכונים, אז קופסה קטנה וקלת משקל אמורה להספיק.

בכל הנוגע לסוג הכספת, יש כמה לבחירה. אנחנו יכולים לבחור בכספת קיר, המותקנת באופן דיסקרטי בקיר ומושלמת לאחסון פריטים קטנים יותר. כספות לאקדח נועדו לאחסן נשק חם ותחמושת בצורה מאובטחת ולעתים קרובות הן חסינות אש. כספות רצפה הן גם פופולריות וניתן להשתמש בהן לאחסון פריטים גדולים יותר.

כספות

מנגנון נעילה

מנגנון הנעילה הוא אחד הגורמים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת כספת. רוב הכספות מגיעות עם מנעול קומבינציה, נעילת מקשים או נעילת מקלדת אלקטרונית.

מנעולים משולבים הם סוג המנעול המאובטח והאמין ביותר, מכיוון שהם דורשים שילוב לפתיחת הנעילה. גם מנעולי מפתחות מאובטחים, אך הם עלולים ללכת לאיבוד או לגנוב. מנעולי מקלדת אלקטרוניים נוחים, שכן הם דורשים הזנת קוד על מנת לפתוח את הכספת.

כספות

דירוג אש

לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את דירוג האש של הכספת. כספות עמידות אש נועדו להגן על תכולתן מפני השפעות של שריפה. דירוג האש של כספת יגיד לך כמה זמן היא יכולה לעמוד בחום של שריפה לפני שהתכולה תיפגע. ככל שדירוג האש גבוה יותר, כך הוא יציע יותר הגנה.

חשוב לציין כי כספות עמידות אש אינן מבטיחות את בטיחות החפצים שלכם, ותמיד עדיף להשקיע בכספת חסינת אש איכותית, על מנת להבטיח הגנה על פרטי הערך היקרים שלנו, על כל מקרה שלא יהיה.

אלו הם רק חלק מהדברים שיש לקחת בחשבון בעת ​​רכישת כספת. חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא כספת העונה על כל הצרכים שלך, כמו גם את התקציב שלך. כספת באיכות טובה תבטיח את אבטחת חפצי הערך והמסמכים החשובים שלכם למשך שנים רבות.

כספות