מה חשוב לדעת כאשר מובילים מבית לבית פריטי מעצבים

בשעה טובה! אתם עוברים דירה. בין כל הארגונים למעבר, הארגון החשוב מכולם הוא הובל הרהיטים.

מה חשוב לדעת כאשר מובילים מבית לבית פריטי מעצבים? קדימה, בואו נתחיל.

 

מבוא

אם אתם לפני מעבר דירה, ורכשתם רהיטים אצל קאזה – רהיטי מעצבים, ודאי לא תרצו כי הפריטים יינזקו בעת המעבר. בשל כך, ישנה חשיבות רבה לתכנן את המעבר כראוי, ולארוז את הפריטים באופן מקצועי, כך שלא יתקלפו, ישברו או ישרטו.

 

רשימת מלאי

כל מעבר דירה, מלווה בלחץ רב. בשל העובדה כי מדובר במשימה שאינה פשוטה, ישנה חשיבות רבה לנהל את המעבר בצורה מסודרת, ערוכה ומתוכננת. בכל מעבר דירה, אורזים את תכולת הבית על מנת להעבירה לבית החדש. התכולה לרוב כוללת פריטים רבים, ובשל כך קיים קושי גדול.

המלצתנו היא לערוך סדר בפריטים, ולאחר מכן, לערוך רשימת מלאי של כלל הפריטים. כמו כן, מומלץ למספר את הארגזים, וכן לכתוב עליהם באילו פריטים מדובר ולאילו חדרים מיועדים.

 

אריזה

באופן כללי, הדרך המומלצת ביותר לארוז, היא אריזת כל חדר בנפרד, וציון הפריטים והחדר על גבי האריזה. את הארגזים וכן את הריהוט שאינו נכנס לארגזים, יעבירו המובילים. הקפידו לא להעמיס יתר על מידה כל ארגז, כך שפריטים לא יפגעו, וכן שהארגז לא יקרע.

 

בחירת חברת הובלות

כאשר אתם עוברים מדירה לדירה, וברצונכם להעביר איתכם את הריהוט והפריטים שלכם, אתם תזדקקו לשירותי חברת הובלות. חברת ההובלות והמובילים, הם אלה האחראיים על הובלת הרכוש.

אם יש לכם פריטי מעצבים, ודאי לא תרצו כי כל חברה תבצע את ההובלה, שכן ודאי תחששו שאלו יגמרו נזק לפריטים. בשל כך, כאשר ברצונכם להוביל פריטי מעצבים, עליכם לבחון היטב את חברת ההובלות, על מנת לוודא שאלו יוכלו להוביל את הרכוש, הפריטים והרהיטים שלכם מבלי להסב להם נזק, שריטות, שבירות וכדומה.

בדקו את חברת ההובלות, ודאו כי מדובר בחברה אמינה ומנוסה, וכי יש עלייה המלצות, טרם ההזמנה.

 

עצות הזהב – מה חשוב לדעת כאשר מובילים מבית לבית פריטי מעצבים

מזל טוב! אתם עוברים דירה. כל מעבר דירה כרוך בסידורים וארגונים רבים, ביניהם הובלת הרהיטים והרכוש. על מנת להעביר את הרהיטים והרכוש בצורה מסודרת, ומבלי לגרום להם נזק, על אחת כמה וכמה אם יש לכם פריטי מעצבים, ישנם 3 דברים אותם חשוב לדעת.

ראשית, יש לערוך רשימת מלאי לכל הפריטים והרכוש באותו החדר ולציין לאיזה חדר הציוד שייך.

שנית, יש לארוז את הפריטים בצורה טובה, מבלי להעמיס על הארזים, וכן לנהל רישום על גבי הארגזים אודות מה קיים בפנים, וכן לציין לאיזה חדר שייך הארגז.

לבסוף, יש לבחור בקפידה חברת הובלות מקצועית ומנוסה אשר לא תסב נזק לרהיטים ולפריטי המעצבים שלכם.

ארגזים