אתם עוברים לדירה חדשה? מה חשוב לעשות לפני המעבר

כל אחד צריך להחזיק בצ'ק ליסט שיאפשר לו לבצע משימות חיוניות רגע לפני שהוא עובר דירה. מדובר בעובדה שאולי ידועה לכם, אבל השאלה שצריכה להישאל כעת היא – האם אתם יודעים מה תצטרכו לעשות רגע לפני שתקבלו את המפתח לידיכם? מדריך זה ירכז בפניכם את האינפורמציה הדרושה, כדי שתוכלו לבצע מעבר קל ונעים. הישארו כאן ותיכנסו לדירה החדשה במינימום לחץ.

 

הדבר ה – 1: לכתוב רשימה מסודרת של הציוד

אי אפשר לעסוק במעבר לדירה חדשה, מבלי להציע לכם להכין רשימה מסודרת שתכלול את כל הארגזים ופריטי הציוד הגדולים שצפויים לעבור בהובלה. שכן, כך תוכלו לוודא שכל הפריטים הגיעו למקומם וששום דבר לא נשכח בדרך. בחרנו להציג דוגמא קצרה של רשימה שכזו שתקנה לכם שקט נפשי:
-ארגז טלוויזיה, 10 ארגזי מטבח, 5 ארגזים של חדר השינה
-מנורה עומדת
-מיטה זוגית מפורקת ועוד

 

הדבר ה – 2: להזמין מאתר נזילות מקצועי

דיירים רבים נכנסים לביתם החדש, מבלי לבצע איתור נזילות מקצועי. מדובר בטעות חמורה שעשויה לעלות לכם ביוקר בשלב מאוחר יותר. שכן, יש לא מעט בעלי דירות שצובעים את קירות הבית, כדי להסתיר את הנזילות שנובעות מפיצוץ בצנרת או איטום לקוי של הגג. נמליץ להזמין כבר עכשיו מומחה שבקיא בהליך איתור נזילות בונפיל, כדי שזה יבצע בדיקה מקיפה בקירות, תקרות ומרצפות הבית.

 

הדבר ה – 3: לבדוק אם יש צורך בהובלה מיוחדת

יש דירות מסוימות שמצריכות הזמנה של חברת הובלה מיוחדת. מדובר לצורך הדוגמא בבתים ישנים שאין בהם מעלית והם כוללים חדר מדרגות צר במיוחד. תרחיש שכזה מצריך הובלה שכוללת מנוף. שכן, יש רהיטים מסוימים שלא יוכלו לעבור בחדר המדרגות. חשוב שתבדקו מראש את הנושא, כדי שתוכלו לבצע הזמנה של חברת הובלות מתאימה.

 

הדבר ה – 4: לארגן תיק קטן שישמש אתכם ליום ההעברה

תשתדלו להכין מראש תיק קטן ונוח שתוכלו לשאת ממקום למקום ביום ההובלה. זה הרי ידוע שמדובר ביום מלחיץ במיוחד שתצטרכו להיות בו זמינים לאורך זמן. לצד זאת, יהיה עליכם "לחטוף" מאכלים קלים שיאפשרו להרגיע את הרעב וישמרו על ריכוז מיטבי. נציין בהזדמנות זו שתצטרכו לאחסן בתיק הנבחר את הפריטים הבאים:
1. מכשיר סלולרי
2. מטען
3. בקבוק מים
4. ארנק
5. נשנושים קלים (חטיפי בריאות וכו')

תיישמו את הטיפ הזה ותוכלו להעביר את היום הארוך על הצד הטוב ביותר.

 

מילים אחרונות לסיום

אלה היו 4 הדברים שעליכם להכיר לפני שאתם עוברים דירה. כעת יש בידיכם את הטיפים החשובים שיאפשרו להעביר את התקופה המורכבת במינימום לחץ. זה הזמן ליישם את המידע שהוצג לעיל ולהעביר אותו לשאר בני הבית, כדי שגם הם יוכלו להיערך בהתאם.

הדבר ה – 4_ לארגן תיק קטן שישמש אתכם ליום ההעברה