מה עושה אמן חושים

אמן חושים הוא אדם שיודע להשתמש בכל חמשת החושים כדי לחוש את החיים ולבצע את מלאכתו. הוא יודע להעריך עלה שנושר, את הטעם של האוכל שנכנס לפיו ואת התחושה של החול באצבעות. אמן חושים צריך לדעת לתרגל את העבודה עם החושים ולעבוד מאוד קשה כדי להצליח להביא את עצמו במיטבו. אז מה בעצם עושה אמן חושים ואיך זה עובד. 

 

קורא שפת גוף

כל אמן חושים חייב להיות בעל יכולת להתבונן בדברים עד לפרטים הקטנים. זה יכול להתבטא בחיפוש רמז פיזי אצל מישהו שימסור מידע – אולי התבוננות באישון העין לראות אם מתרחב או מתכווץ, להבחין אם אדם מסיט את עיניו כשהוא מדבר ולמה הוא מניח את ידו על גופו וכו'.

טריקים מסוימים דורשים מאמן חושים לקרוא שפת גוף, לכן הוא צריך לדעת לקרוא היטב את שפת הגוף של קהל המשתתפים במופע שלו. ככה הוא מקבל רמזים ומצליח להגיע לתוצאה שנקבעה מראש ונבחרה. אפשר להעמיק בנושא זה באתר https://admagic.co.il

 

מפעיל כושר שכנוע

כושר שכנוע היא עוד תכונה שמשחקת תפקיד חשוב אצל אמן חושים. אמן חושים חייב שיהיה לו כושר שכנוע שיגרום לאנשים להאמין גם במה שלא היו מאמינים באופן רגיל. אמן חושים מצליח למעשה לכוון אותך ל"מקום הנכון" כדי שמשחק המוח יעבוד לפי החוקים שלו.

 

עושה הסחות דעת

הסחת דעת היא מצב שאנחנו מפנים את כל תשומת ליבנו מהמטרה לאובייקט אחר. למשל תנועה גדולה עם הרגל בזמן שהוא עושה תנועה קטנה עם היד. הרבה אמני חושים משתמשים בהופעות שלהם בשלל הסחות דעת, כך שהמשתתפים בכלל לא שמים לב לטריקים שונים שהם מבצעים, ומפרשים את ההצלחה של האמן כיכולת קריאת מחשבות, טלפתיה וכו'.

 

מפגין ביטחון

אמן חושים פועל תוך הפגנת ביטחון. הטריק המחשבתי יהיה מוצלח יותר אם האמן יהיה בטוח במה שעושה. אמן חושים צריך ודאות, והניסיון והזמן נותנים לו את הוודאות שהוא צריך כדי לייצר את הביטחון. הוא חייב לצאת  לנסות את זה, לבדוק את זה, להיכשל בזה ואז להתחיל שוב .

 

נעזר בטכנולוגיה

כמו שאתם יודעים,  כיום הטכנולוגיה מאוד מפותחת וכל חפץ הכי מתוחכם טכנולוגית יכול להיראות כחפץ תמים לגמרי. אמני חושים משתמשים בחפצים שונים שנראים תמימים לכאורה, כאשר בפועל אלו כלי עבודה טכנולוגיים אשר משמשים אותם לטריקים שהם מבצעים.

כיום אמני חושים רבים משתמשים גם בווידאו. אפשר לערוך סרטונים כך שייראה כאילו הסרטון רצוף, ובעצם הוא ערוך וחתוך באופן מניפולטיבי.

 

משתמש בשיטות הסתרה

אמני חושים צריכים לדעת להסתיר חלק מהפעולות שלהם. הם נעזרים באשליות אופטיות, הדמיות ושיטות הסתרה מתוחכמות. הקהל לא יכול לראות את מה שנמצא באמת כי הם מסתירים ממנו את העיקר.

 

נותן שואו, שואו ועוד שואו

אמן חושים טוב הוא פרפורמר שיכול לתת שואו טוב לקהל. בסופו של דבר, זה העיקר, כי מכל המופע והטריקים המחשבתיים, מה שנשאר זה בעצם הקטע של השואו הגדול.

יַדעָן