מה עושים עם כל הבלאגן שנשאר בבית אחרי השיפוץ?

ניקיון שלאחר שיפוץ הוא מה – "האהובים" ביותר בקרב הציבור. חוסר הנוחות, התקלות, הזמן והעצבים שמלווים את תהליך השיפוץ משפיעים גם על מצב הרוח והמורל של הדיירים או בעלי הדירה. לכן ניקיון יסודי לאחר שיפוץ קורה בדרך כלל בעזרת חברת ניקיון. עבודות כמו: ניקוי שאריות בנייה, טיח וצבע, נסורת, אבק, חלונות תריסים ופאנלים נעשים על ידי חברת ניקיון מקצועית במינימום זמן ומקסימום תוצאות.

 

אילו דברים לא כלולים בשירותי חברת ניקיון בדירה לאחר שיפוץ?

הניקוי לא כולל פינוי פסולת של הקבלן, פוליש מיוחד לרצפה: וקס או קריסטל ובאופן כללי: כל מה שלא סגרתם לפני מול חברת הניקיון.
חברת ניקיון אחראית על השקט הנפשי שלכם ביום הכניסה לדירה. היא אחראית על כך שהמעבר יעבור בצורה הכי נעימה שאפשר. שתניחו את החפצים שלכם בבית נקי ונעים ולא תצטרכו להתעסק גם בזה.

 

כמה זמן לוקח לחברת הניקיון להבריק דירה לאחר שיפוץ?

זמן הניקיון יכול להשתנות מדירה לדירה בהתאם לגודלה שלה, השיפוץ שהתבצעה בה וכמות העובדים שחברת הניקיון מספקת. באופן כללי, ניקיון אחרי שיפוץ לוקח בין 8 ל 12 שעות. אם תבחרו להוסיף פוליש לרצפות תוסיפו 3 שעות לכל היותר.

 

איך צריך להתנהל מול חברות ניקיון?

דרשו ביקור מקדים:

לפני שאתם ממהרים לסגור עסקה או מחיר עם חברת הניקיון, דרשו שיגיע לדירה נציג מטעמה כדי שיוכל להעריך לעומק את משך העבודה, המורכבות שלה, הציוד שהוא יצטרך ומהם חומרי הניקיון המתאימים ביותר לדירה.

על בסיס הביקור המקדים תוכלו לסמוך על הצעת המחיר של חברת הניקיון.
אגב, זכותכם לקבל הצעות מחיר מכמה חברות שונות ולהחליט בסוף על החברה המשתלמת ביותר עבורכם. רק אל תמעיטו בערכה של המקצועיות.

 

אם חברת הניקיון לא נותנת לכם הצעת מחיר – אל תתפתו להסכים#

הצעת מחיר מחברת ניקיון צריכה להישלח באופן ברור ומסודר אל תיבת המייל שלכם או אפילו לוואצאפ. הצעת המחיר צריכה גם לכלול את הפרמטרים הבאים:

אילו חדרים והכמות שלהם, הדברים שיש לנקות, חומרי ניקיון ייעודיים, משך זמן העבודה, עבודות בונוס נוספות ומספר העובדים שלוקחים חלק.

 

ערכו סיור מעמיק בסוף העבודה

אנשים רבים חשים בושה לבדוק את העבודה של איש המקצוע באותו הרגע. יותר קל להם להתעצבן ולהתלונן אחרי שבעלי המקצוע כבר עזבו את הבית שלהם.
אנחנו כאן כדי לבקש ממכם לא להתבייש. ערכו סיור בבית, פתחו ארונות, העבירו יד על המשקופים והתריסים. וודאו שנעשתה עבודה טובה ברמה שציפיתם לה.

 

לסיכום

מעבר דירה הוא קשה ואלו ימים לא פשוטים לאף אחד, בטח לא לזוגות עם ילדים, בטח לא לאחר שיפוץ דירה כזה או אחר. הנוחות שמספקת לנו חברת ניקיון דווקא בזמנים כאלו שווה כמעט כל מחיר.

מקווים שהמאמר עזר לכם ומאחלים לכם מעבר דירה נוח ונעים.

חדר ריק