מוצרי חשמל שחובה בכל בית

מוצרי חשמל הם שם כולל לכל חפץ או מכשיר ביתי שפועל על ידי חיבור לרשת החשמל, טעינה או בטרייה. מוצרי החשמל החלו להופיע לקראת סוף המאה ה-19 ועברו שינויים, עדכונים, שיפורים ושכלולים ללא הרף. היום יש מכשירי חשמל בכל אחד מחדרי הבית ונדמה שהם הופכים לחכמים בזה אחר זה. אז איזה מוצרי חשמל הכרחיים בכל בית?

 

המדיח מציץ מהמטבח

מדיח הכלים הוא אחד הראשונים ברשימת מוצרי חשמל לבית שכל אחד צריך. ידעתם שמדיח הכלים הומצא על ידי ג'וזפין קוקריין, שחיפשה פתרון לשטיפה של כלי חרסינה מבלי לשבור אותם. התוצאה של התפתחות מדיח הכלים היא המדיח המודרני ששוטף את הכלים מהר יותר, משתמש בטמפרטורות מים גבוהות לטובת חיטוי וכן דורש פחות מים משטיפת כלים ידנית. מדיח כלים אינו הוצאה גדולה כפי שהיה בעבר ואפשר למצוא מדיחי כלים במגוון עיצובים ונפחים, כך שתוכלו לבחור את המתאים לכם ביותר ולהגיד ביי לשטיפות כלים ידניות.

מוצרי חשמל לבית

מכונת הכביסה שורקת

נכון שבעבר היה נהוג לכבס בגדים בנהר הסמוך לבית או מעל גיגית מים, להשתמש בקרש כביסה ולשפשף כל בגד עד שיתנקה אבל אנחנו לא חיים בעבר ומכונות כביסה הם מכשיר החשמל הנפוץ ביותר בבתים בישראל ולא בכדי: החסכון האדיר בזמן ובמאמץ שמאפשרת מכונת כביסה הופכת אותה לחובה בכל בית. גם מייבש הכביסה הפך למכשיר חשמלי פופולרי במיוחד, חוסך זמן ומאמץ ממש כמו מכונת הכביסה אבל בישראל השמשית יש עדיין מי שלא מוכנים לוותר על תליית הכבסים לייבוש באור השמש.

 

השואב הרובוטי בכל מקום

תמיד חלמתם על עוזרת בית? תמיד קיוויתם שגמדים קטנים יעבירו מטאטא על הרצפה בזמן שאתם בעבודה? העתיד כבר כאן והוא כאן די הרבה זמן. למעשה, כבר בשנת 1996 הושק שואב אבק רובוטי אבל הוא לא היה מוכן עדיין להתמודדות יעילה עם מכשולים אבל בשנת 2002 הרומבה כבשה את העולם והיום תמצאו בשוק מגוון גדול של שואבים רובוטיים חכמים, יעילים ומתוכננים להשאיר רצפה נקיה. ההתפתחויות הטכנולוגיות מציעות היום שואבים רובוטיים חכמים, שמשתמשים במצלמה לניווט יעיל בבית, חוזרים בעצמם לטעינה ואפילו מדווחים לכם בזמן אמת איפה הם מנקים.

מוצרי חשמל לבית

הטלוויזיה הכי חכמה

המוצר הראשון שהלך אחרי הטלפונים והפך גם הוא לחכם היה הטלוויזיה ובמהלך השנים האחרונות, השתנתה לחלוטין הדרך שבה אנחנו משתמשים בטלוויזיה. ב-2023 טלוויזיה יכולה להראות לכם את הערוצים אבל למה שתסתפקו בלוח משדרים שמישהו אחר קבע? כאשר אפשר לבחור בין ספקי תוכן רבים שמציעים שפע של תוכן, לצפייה בזמנך החופשי, בלי הפסקות לפרסומות ובלי להדרש לחכות שבוע שלם עד שתוכל לצפות בפרק הבא.

 

לסיכום

מכשירי חשמל נמצאים בכל מקום בבית ולכל אחד יש מכשירי חשמל אהובים וחשובים במיוחד אבל הזכרנו כאן את מכשירי החשמל שהפכו לפריטי חובה בכל בית.

מוצרי חשמל לבית